B
Dat zou wel helemaal geweldig zijn ja! 😀Jb Malawi zei:Foto's graag!!
Ik vind het persoonlijk toch leuker om het DIY filter van bergje te zien dan die van "vreemde".Bertus zei:https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=PLcWeEm9w62maaz5-CO-M0O7MzldTzRRhn&v=HrI-mPFSb5c
Kijk daar , wel 100 verschillende.
ik heb voor me 500 liter bak binnenkort een filter met 20 liter volume. Nu heb ik tijdelijk 12 liter en ook nu hoef ik er weinig aan te doen. Onderin heb ik zeoliet, dan grind voor de bio filtering en bovenin 2 lagen fijne matten die ik elke 2 weken ff uit knijp. Met meer volume kan het dus alleen maar beter worden. Veel beter kan bijna niet want het is kristal heldererwin2 zei:Ik maak ze ook graag zelf , ben er nu eentje aan te uitwerken dat ik graag naast men nog te maken 2 meterbak ga zetten .
Zit nog niet helemaal goed van uitwerking , maar zou in principe bijna nooit gekuist moeten worden , enkel wat kraantjes opendraaien .
Zit nog over de volumes te denken en ga het heel compact houden , zijn filtermaterialen genoeg waar je maar weinig volume van nodig .
hebt .
Als ze hier nou ook eens zuurkool gingen eten.... hier komen ze in zakjes aan 😛Bertus zei:Zuurkoolvaatjes,zijn daar perfect voor.
Groot draaideksel/
Waterkluis/zuurkoolvat - Rien de Wolf
Vaten met een schroefdeksel, luchtdicht en waterdicht. Witte deksel met rode
deksel, waterkluis/zuurkoolvat. voor het waterdicht verpakken van spullen aan ...
www.riendewolf.nl/webshop/waterkluiszuu ... -1333.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.