Wat is er nieuw

Doneren via ideal of tikkie

dbazuin

Active member
AquaForum Donateur
Lid geworden
26 februari 2025
Leeftijd
69
Blijkbaar kun je nu alleen via paypall doneren. Dit wil ik om diverse redenen niet.

Kunnen jullie doneren ook niet via ideal,of een tikkie mogelijk maken?

Je kunt het bedrag gewoon via iDEAL overmaken op rek.nr.

Je kunt het bedrag gewoon via iDEAL overmaken op rek.nr.
Ja klopt maar de vraag blijft staan.

• Leuk
Waarderingen: Ro
Ik heb net bericht gekregen dat dit niet werkt omdat de app het nog niet ondersteund.
Verder heb ik er niet zoveel verstand van maar inderdaad is het ook handmatig over te schrijven.

...en verder kan de eigenaar van deze bankrekening hem ook een Tikkie sturen.

Ja maar dan moet een lid eerst de eigenaar verzoeken om een tikkie te sturen en dat wordt ook omslachtig schat ik zo in dus dan is handmatig denk ik het snelste.

Dan had de eigenaar hier beter over na moeten denken. Niet iedereen is gecharmeerd van Paypal.

Ik zit er niet zo in en ik weet niet of het een kwestie van nadenken is want zover ik begrijp heeft de app die mogelijkheid nu (nog) niet.

Dit is echt geen rocket science. Voor een Tikkie is het bv. heel eenvoudig, stuur een e-mail naar hem met je telefoonnummer en hij stuurt jou een Tikkie.

En als hij dan meteen al die nietszeggende reclame troep verwijderd, doneer ik zelfs 😉

Laatst bewerkt:
Ideal is niet gratis:
Het abonnement op iDEAL kost € 20 per maand. Deze kosten worden iedere maand achteraf van je Zakelijke Rekening afgeschreven. Daarnaast betaal je tot 10.000 transacties € 0,35 per transactie voor elke succesvolle iDEAL-betaling. Boven de 10.000 transacties is het tarief op aanvraag.

Ideal is niet gratis:
Het abonnement op iDEAL kost € 20 per maand. Deze kosten worden iedere maand achteraf van je Zakelijke Rekening afgeschreven. Daarnaast betaal je tot 10.000 transacties € 0,35 per transactie voor elke succesvolle iDEAL-betaling. Boven de 10.000 transacties is het tarief op aanvraag.
Dat meende ik me ook te herinneren Albert en dan loont dat niet als je al bijna 250euro per jaar aan kosten moet maken.
Ach het is 1x per jaar en handmatig overboeken is zo klaar lijkt me zo toe.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan