Wat is er nieuw

Donkere discus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thijsieout
  • Startdatum Startdatum
T

Thijsieout

Guest
Hi, ik heb een probleem met 1 van mijn discus. Ik had alleen maar brilliant turquoise en had er 1 Marlboro tussen maar het stoorde me toch dat 1 een andere kleur hd dus heb hem weg gedaan en nu is 1 van m’n discussen helemaal donker en sad in een hoekje.. wat te doen please 🙁

Nee dat gaat helaas niet meer.

Eet hij nog goed? En zijn er behalve de verkleuring en afzondering nog andere afwijkende dingen te zien? Bijvoorbeeld: slijmafscheiding, troebele ogen, vinnen knijpen?

Hi, ik heb een probleem met 1 van mijn discus. Ik had alleen maar brilliant turquoise en had er 1 Marlboro tussen maar het stoorde me toch dat 1 een andere kleur hd dus heb hem weg gedaan en nu is 1 van m’n discussen helemaal donker en sad in een hoekje.. wat te doen please 🙁

Begin is met gedegen, concrete, complete en zinnige informatie te delen, inclusief foto's en/of filmpjes. Want please, zo is er niemand die jou kan zeggen wat je moet doen.

zo is er niemand die jou kan zeggen wat je moet doen.
Jij zegt nu toch precies wat hij moet doen? 😂

Dergelijke berichten blijven immer en altijd voorbij komen, ook met te weinig informatie, van de liefhebber. Ik begrijp heel goed dat de wat meer gemotiveerde liefhebbers hier met deze info niets mee kunnen, maar het is niet anders.
Vooruitlopend zijn de meeste problemen die ik lees toch het gevolg van de "verkeerde" aankoop van discusvissen, waarbij de kennis over en van deze vis ver beneden de verwachtingen ligt, zoals op dit forum toch wel meerdere keren uitgelegd, hoe met gezonde vissen te starten, daarmee valt en staat de hobbyist weer overeind.

Maar zonder info kunnen wij toch helemaal niks?

Mijn vis doet het niet. Wat nu?
Tja batterij vervangen misschien?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan