Doorkijkbak bar Malawi (1,93x0.63x0.70) (r-ch-l)


Even een sfeer foto’s, verlichting was al aan het dimmen.

A8119DCE-C94E-415A-8661-5BE55392BC06.jpeg
 
Vooral die blauwe zijn er mooi vindt ik persoonlijk.
 
Mooie bak,heb zelf al even geleden ook nog eens een malawi-bak gehad met o.a.De dimidiochromis comprecciceps een prachtige vis die net als vele andere malawi's met meerdere vrouwen gehouden moet worden.
 
Jammer dat er geen witte gatenstenen in staan.
Die had ik er in, na verloop zag je overal jongen er uit komen.

Waren ook wel zwaar, hoor. 27 kg per brok. x 5. plus kleine brokken.
 
Jammer dat er geen witte gatenstenen in staan.
Die had ik er in, na verloop zag je overal jongen er uit komen.

Waren ook wel zwaar, hoor. 27 kg per brok. x 5. plus kleine brokken.

Iedereen zijn eigen smaak, ik zelf vind die persoonlijk niet mooi. Bij mijn komen er ook jonge tussen de stenen vandaan of in de bioloog.

Wat er nu aan stenen in ligt weegt 250kg
 
Heb je gelijk in. Voor en doorkijkbak is het niets. staat langs de achterkant.
 
Mooie vissen zeg...dat blauw komt ook zo mooi uit op de foto’s. Gaat het goed met de bak?
 
Mooi weggewerkt se overloop, met leisteen lijkt het?
Klopt is leisteen. De bak draaide al toen ik bedacht dat de overloop weg werken wel een stuk mooier zou zijn. Dus was dit de beste oplossing, staan er gewoon los tegen aan.
 
Holy f. Wat een bakbeest. Mijn vrouw zou mijn nek omdraaien als er zo 1 neer zou zetten. Maar erg mooi hoor. Grappig ook hoe alle vissen naar de kant waar je de foto maakt gaan.
 
Holy f. Wat een bakbeest. Mijn vrouw zou mijn nek omdraaien als er zo 1 neer zou zetten. Maar erg mooi hoor. Grappig ook hoe alle vissen naar de kant waar je de foto maakt gaan.

Haha, iedereen die bij mij voor het eerst komt geeft ook deze reactie. Ik zelf zie het niet meer!
Klopt, als ik bezig ben in de keuken zwemmen ze met mij mee. Malawi's hebben altijd honger.
 
knap!
dat hout heeft zeker zijn plaats!
 
mooi bak doet het nog steeds prima zie ik (y)
 
mooi bak doet het nog steeds prima zie ik (y)
Ja, mag niet klagen! Af en toe wat nieuwe planten omdat ze de boel slopen. Maar dat is ook alles. Regelmatig vissen met hun bek vol!
 
Heel gaaf! Hout geeft zeker een toevoeging, eens wat anders dan allen steen inderdaad! Plek voor een mooi L-nummer (al heb ik geen idee in hoeverre die in de rest van het bestand passen)
 

Terug
Bovenaan