Wat is er nieuw

Doorzichtig PVC waar koop ik bochten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ojoj
  • Startdatum Startdatum
O

Ojoj

Guest
De titel zegt het eigenlijk al. Ik zoek me suf op internet naar een leverancier van doorzichtig PVC bochten en andere leuke koppelstukjes, maar ik kom deze nergens tegen. Als ze doorzichtig PVC hebben is het alleen een rechte lengte.

Weet iemand hier een adres voor zulk soort spul?

Die mogelijkheid speelt ook in mijn hoofd Bertus, maar wat in gedachte heb is best moeilijk te buigen. Als het niet anders kan zal ik eraan moeten geloven, maar ik kan me zo moeilijk voorstellen dat wel de buis verkocht wordt en verder niets.

Nou,als jij er 1 kan vinden, ben je spekkoper.
Ik zie ze verder nergens aangeboden.

Je krijgt een voorbeeld voor geschotelt, enne, alle begin is moeilijk.
Fietsen ook, maar KEN je he eenmaal, ga je als een speer.

Noem het ook leergeld,he.

Haha, ik val nog regelmatig op mijn snufferd bij het fietsen hoor (mountainbiken), maar dat is misschien het verkeerd voorbeeld. Dan maar een berg PVC bestellen en af en toe een ritje met mislukte buigsels naar het stort brengen 🙂

W0uter zei:
Hebben ze hier: https://www.vijverstunt.nl misschien wat je zoekt? er staat wel het een en ander transparant op namelijk.
Daar heb ik alleen de buis en een rechte lijmsok kunnen vinden.

@kellemes
Tnx voor de linkjes, maar ik ga toch maar zelf aan de slag. Ik ga geen doorzichtige achterwand meer gebruiken, dus boven de waterlijn kan ik met de huidige plannen met standaard PVC verder. Voor de rest maar lekker buigen denk ik.

In bijna alle voorbeelden zie ik zand of zout gebruikt worden, maar zou een buigveer ook goed werken ivm verhitting? Of zou ik dan ribbeltjes in de buis krijgen?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan