doseer pomp Superfish


geer

Member
Lid geworden
15 oktober 2011
Berichten
14
Locatie
kwintsheul
Goedenavond.
Ik heb korte tijd geleden een doseer pomp van Superfish aangeschaft.
Deze werkt naar volle tevredenheid, deze pomp heeft div. instel mogelijkheden.
Nu wilde ik gisteren de pomp n.a.v. een korte stroomstoring opnieuw instellen, maar dit gaf toch wel wat problemen.
Mijn vraag is nu, worden eerder ingestelde instellingen opgeslagen en bewaard?
Moet men als de stroomstoring langer geduurd heeft de gehele cyclus van programmeren opnieuw doorlopen incl. de kalibratie?
Of vervallen eerdere instellingen als er een nieuwe enkele instelling gemaakt wordt?
Als ik nu opnieuw ga programmeren blijft het alarm aan het eind van de programmering afgaan.
Naar alle waarschijnlijkheid doe ik iets niet goed, want als men de gebruiksaanwijzing goed doorleest is het niet zo moeilijk, maar toch.
Wie helpt mij uit de brand?
Alvast bedankt voor jullie moeite.
M.vr.gr.
Gerard
 
Ik heb geen ervaring met deze doseerpomp, maar zou me zeker kunnen voorstellen dat hij een ingesteld programma niet vasthoud na een stroom onderbreking.
 
Ik heb geen ervaring met deze doseerpomp, maar zou me zeker kunnen voorstellen dat hij een ingesteld programma niet vasthoud na een stroom onderbreking.
Ik dacht dat juist zulke apparaten wel een back up hebben voor stroomuitval.
Mijn aquamedic EVO in elk geval wel.
 
Laatst bewerkt:
Kan je hem niet terug zetten / resetten naar fabrieksinstellingen?
 
Ik dacht dat juist zulke apparaten wel een back up hebben voor stroomuitval.
Hangt mogelijk van je type af, maar idd zou je dat zeggen.
 
Hangt mogelijk van je type af, maar idd zou je dat zeggen.
Voor een back up/instellingen behouden bij stroomuitval zal er wel een batterij in moeten zitten neem ik aan.
Anders kunnen de instellingen dus niet behouden blijven lijkt me.
 
Voor een back up/instellingen behouden bij stroomuitval zal er wel een batterij in moeten zitten neem ik aan.