Drachten-onlineaquariumspullen.nl


B

Bert512

Guest
Ik heb al diverse bestellingen geplaatst bij deze webshop. De website ziet er goed uit en de bestellingen worden altijd de volgende dag geleverd. Prima kwaliteit tegen scherpe prijzen.
Het assortiment wordt regelmatig uitgebreid.
Kortom, wat mij betreft een aanrader. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Website: www.onlineaquariumspullen.nl
 
Ik heb ook al een paar keer hier wat besteld, elke keer keurig op tijd bezorgd.
 
Ben ik helemaal mee eens!
Vorige week heb ik er wat dingen besteld en omdat ik regelmatig in drachten kom, mocht ik het bij hem thuis ophalen.(schilt verzendkosten )
Wat een prachtige garnalen heeft hij!
Er waren trouwens nog wel een stuk of 5 garnalen mee gelift met het mos :D (vond ik helemaal niet erg natuurlijk :) )
Super scherpe prijzen.

Zeker een aanrader
 
Ik bestel hier ook met regelmaat en ben erg tevreden over deze zaak en Mark heeft het prima voor elkaar.
 
jessicapilon zei:
Ik bestel hier ook met regelmaat en ben erg tevreden over deze zaak en Mark heeft het prima voor elkaar.

Mee eens, Mark vertelde ook dat hij er, als hij klaar is met zijn school, hij er waarschijnlijk van kan leven. Hij heeft het dus zeker goed voor elkaar !
 
Hallo =D!

Bedankt allemaal! Van je hobby je werk maken, het mooiste wat er is toch! :D

Doe het met veel plezier :c !
 
Ik sluit me volledig aan bij de goede service!
Je doet het erg goed Mark!

Zag laatst nog het filmpje wat je op je site had staan, erg leuk!
 
Goed bezig Mark ;)!
 
Top vent!!
Hele fijne ervaringen mee.
 
Heb de afgelopen periode wat bestellingen gedaan en nog altijd super tevreden. Heb je een vraag via de mail? Hij antwoord altijd erg snel. Spullen heb je vaak de volgende dag al in huis. Prijzen zijn erg scherp. Vooral als je dingen per briefpost besteld.

Onlangs heeft Mark zijn assortiment trouwens weer uitgebreid!
 
Afgelopen weekend bleek de uS meter opeens stuk a zo n 8 maanden. Mark is nog op vakantie maar liet weten direct na de vakantie een nieuwe op te gaan sturen. Prima service dus.
 
Ik had toevallig een tubetje plantenlijm wat niet meer vloeibaar was. Waarschijnlijk een heel klein gaatje in de tube gezeten. Na zijn vakantie even welkom terug geheten en het uitgelegd. Hij stuurde direct een nieuwe.

Zag alleen wel net dat je nu voor minimaal �60,- moet bestellen om gratis verzending te hebben. Dat was eerst volgens mij 25 euro. Dat is wel jammer, omdat ik liever vaker wat minder besteed dan ineens heel veel. Maar ik snap het op zich wel.

Prijzen en service zijn perfect.
 
Hee Sanne =D,

Dit was eerst � 75. Ik heb dit verlaagd naar 60.

Mark
 
Sorry Mark, ik schaam me dood. :stom:
Ik weet niet hoe ik hier bij kwam, ik was er van overtuigd namelijk dat het veranderd was.
En ja, je hebt het veranderd, maar juist heel positief!

:sorry:
 
Ik heb recentelijk iets via deze webshop besteld. Kreeg snelle respons op mijn gestelde vraag en de spullen werden snel geleverd!

Dus mijn eerste indruk is OK:thumbs:
 
Ik heb er nu twee keer besteld. Levering zeer snel en correct, vragen worden snel en uitgebreid beantwoord. Voor herhaling vatbaar!
 
Prima service en prijzen heb er de spullen gekocht voor mijn eerste aquarium.
 
Hier ook een zeer tevreden klant :)
 
Laatste tijd wat bestellingen gedaan en bevalt me echt super!
Begreep dat ze nu de boel weer aan het verhuizen zijn naar een grotere locatie!
 
Ik heb hier nou ook een aantal keren besteld. Bestelproces zeer correct. Levering snel.
De eigenaar was een keer iets vergeten mee te sturen en dat werd zonder problemen nagestuurd.
 
Ze zijn inderdaad weer uit hun jasje gegroeid:D
 
Ja positief is dat alleen jammer dat ik nu met een probleempje zit ivm bestellen.
Ze verzenden pas 3 April weer... ;)
 
Toevallig kwam voor mij vandaag mijn eerste bestelling van onlineaquariumspullen.nl binnen - tot grote tevredenheid en dus sluit ik aan bij de eerdere reacties!
 
Even voor de zekerheid:

deze webshop is op het moment niet met vakantie toch? (iemand toevallig daarover iets voorbij zien komen?)
 
Heb je al geprobeerd een bericht te sturen? Je krijgt van hem vaak dezelfde dag of anders de dag erna nog antwoord.
 
Dit heeft Mark gepost op de 17e deze maand:

Weer druk aan het werk na een zeer relaxte vakantie! Weer helemaal opgeladen en klaar om te knallen!
 
Oh dan zijn ze dus net weer begonnen :)

maar zal voor de zekerheid even een berichtje sturen.
 
In de regel reageert Mark vrij snel op mailtjes en de ervaringen zijn goed met deze shop.
 
Heb al reactie terug, ze zijn inderdaad net geweest en alles word op tijd verzonden :)
 

Terug
Bovenaan