Ik denk dat ik je begrijp, dan hoop ik dat ik er toch nog een mannetje bij heb 🙂 zo dadelijk heb ik drie vrouwtjes 🙂Een vrouwtje heeft eigenlijk een soort omgekeerd kroontje, zoals je op een appel ziet. Snap je wat ik bedoel? Mannen hebben een soort weerhaakje, een 'stokje'.
Nou laat ik het zo zeggen het is wel een mooi spel dat ze samen spelen, soms tolereren ze elkaar de andere keer hebben ze hun territorium en soms ruilen ze weer ineens van territorium 🙂Hoe graag wil je kweken? Misschien hebben ze het goed naar hun zin met zijn 3en?
Nee! Maar als je goed kijkt, zijn bij de man (2) borstvinnen en staartvin verlengd.Ben je daar 100% van overtuigd Robru?
Dan zou het vrouwtjes verhaal van de afgeronde vinnen weer niet kloppen.Ja dat klopt maar nr 2 heeft weer de grootste knobbel van onderen....
En jij ook, want dat is een veel gelukkigere combinatie dan 2 mannen met 1 vrouw!Heb dus wee vrouwtjes en 1 mannetje heeft die even mazzel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.