Wat is er nieuw

drijfplantjes weg.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jejachmi
  • Startdatum Startdatum
J

jejachmi

Guest
ik heb een paar weken geleden mn bak vol gegooit met drijfplanten
alleen nu zijn ze weg...
ik heb vandaag weer nieuwe ingegooit, nu zie ik mijn platys,hoogvinkarpers,zwaardrager der aan eten ofzo.

hoe kan dat en waarom doen ze dat?
verdwijnt het daardoor?

ik geef ze goed voer, gewoon tropisch visvoer, tabletten, plakdingen, levend voer, gevriesdroogd, en vlokvoer wat heel plantaardig is.
 
Daar zit nog best veel dierlijk voer bij: levend voer zal sowieso niet groen zijn, 'gewoon' tropisc visvoer en gevriesdroogd zullen dat ook amper bevatten in gevallen. Van plakdingen is het ook maar de vraag of die op basis van dierlijke of plantaardige eiwitten is. Welk vlokvoer, tropisch visvoer, tabletten en plakdingen precies heb je het over?

Ik zou het op basis van alleen deze informatie toch richting voer zoeken. In ieder geval verstandig dat nog eens onder de loep te nemen.

~ Ivo
 
jij zou ook niet iedere dag samengeperste sla willen eten toch, en zoaks mascha al aangeeft in de wortels zitten diverse voedingstoffen die de vissen heel snel in de gaten hebben waardoor de wortels worden aangevreten en de plant sterft mn de fijnbladigen kunnen hierdoor zeer snel wegzijn
 
dus meer plantaardige
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: ja dat klopt en daar is het nu beter dan in huis
      Terug
      Bovenaan