Kellykellyy
Well-known member
- Lid geworden
- 13 maart 2022
- Leeftijd
- 30
Iemand ervaring met een voederring bij cichliden? Pellets gaan hier na het ingooien gelijk tegen de interne filter plakken
In het verleden wel gebruikt maar dat was voor korte duur. Ik vond dat vissen er vaak lastig met meerdere bij kunnen. Met een intern filter kan het wel een oplossing zijn.
Wat je ook kan doen is van rietjes een ring of driehoek maken want die blijft ook drijven.
Iemand ervaring met een voederring bij cichliden? Pellets gaan hier na het ingooien gelijk tegen de interne filter plakken
Zinkend voer gebruiken![]()
Die hebben we ook, de korrels, maar die gaan ze niet achterna, zitten ze als een hoop gekken naar het oppervlak te staren waar geen voeding is 😅
Oh ja ik voer hier niks anders eigenlijk dus ze zijn het gewend![]()
Moet wel zeggen, ik heb ook soorten die absoluut geen voer zouden pakken van het oppervlakte, vandaar dat ik standaard zinkend voer ben gaan voeren.
Wat voor cichliden heb je als ik vragen mag?
voederpauze filter ingeven
bij de 250 gaat het filter 5 min op pauze bij voeding geven
bij gebrek aan wel jaGewoon de stekker eruit tijdens het voeren? Een pauzeknop heb ik niet 🤣
bij gebrek aan wel ja😉
Ik zou vast en zeker vergeten om hem weer aan te zetten.Gewoon de stekker eruit tijdens het voeren? Een pauzeknop heb ik niet 🤣
Ik zou vast en zeker vergeten om hem weer aan te zetten.
Dat is makkelijk. Staat hij alvast uit voor de volgende voederronde.Ja goed idee want die zie ik de volgende dag dan wel hangen bij het voeren😆
En stukken goedkoper met de huidige energieprijzen ook nogeens.Dat is makkelijk. Staat hij alvast uit voor de volgende voederronde.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.