Wat is er nieuw

Drup

• Onderwerp starter Onderwerp starter Drup
  • Startdatum Startdatum

Drup

Well-known member
Lid geworden
16 mei 2021
Hallo, hier drup.

Eerder wel eens op dit forum geweest, andere naam. Nu terug omdat sommige informatie handig is voor me, en het aangemeld makkelijker leest. Minder reclame en ik kan nu de foto's openen.
Mijn man en ik hebben momenteel 1 aquarium van 325ltr. Daarnaast nog een 20ltr bakje als drinkbak voor de poes.

Omdat mijn man door een ongeluk een goede 4 maanden uit de running is geweest, en nog steeds niet optimaal functioneert, is de afgelopen maanden het onderhoud in ons aquarium behoorlijk achterop geraakt.

Afgelopen weekend geprobeerd wat orde aan te brengen, en de boel in overdrachtelijke zin uitgesopt (nee, geen zeep).

We hebben gelijk ook wat kleime veranderingen aangebracht in ons inwonerbestand.

Met name daar over/voor hoop ik hier wat meer te lezen. We hebben inmiddels een aantal waaierhandgarnalen, en ondanks inlezen blijkt dit tot nu toe lastiger dan gedacht. Wel leuk om in te duiken. Mocht het niet lukken, dan niet, maar we zullen zeker ons best doen.

Dank je.

van harte weklom (terug) op het AF en succes met de 2 volgedrupte bakjes

• Leuk
Waarderingen: Drup
Dank je 🙂

Welkom terug Drup, leuk om te zien dat je de weg terug hebt gevonden en sterkte voor je man met het herstel.

Welkom nog Drup. 😛 Hehe

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan