Mwah, op zich heb je gelijk hoor maar met genoeg doorstroming in de bak zal het temperatuursverschil tussen in en uit laat nihil zijn. Water bevat zoveel energie, dat raak je echt niet zomaar kwijt aan de lucht met een rondje door het filter.Waarom wil je hem aan de inlaat vastmaken? minst logische plek volgens mij, tenzij het idee is om ervoor te zorgen dat je filter altijd opgewarmd water heeft.
Logischer is de uitlaat, daar komt dat het koeler water langs de verwarming om opgewarmd verder door de bak te gaan,
Klinkt handig. Blijft dat mooi zitten? En wat doet die kabelbinder in water? Wordt het niet zacht?Ik heb er gewoon een tiewrap om gedaan
Hij hangt naast de inlaat. Niet ervoor. Met 500liter per uur netto stroming ga je niet echt verschil merken.Waarom wil je hem aan de inlaat vastmaken? minst logische plek volgens mij, tenzij het idee is om ervoor te zorgen dat je filter altijd opgewarmd water heeft.
Logischer is de uitlaat, daar komt dat het koeler water langs de verwarming om opgewarmd verder door de bak te gaan,
Dat lijkt er meer op!
Ook die zijn heel mooi!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.