Dulab's rio 125 aquarium


Nee nog niet! Ga eens wat uitvogelen wil in iedergeval wel 1 of 2 leuke scholletjes, en een/twee leuke blikvanger(s) natuurlijk :D
 
Dan gaan we het zien, er is niets zo leuk om rond te kijken in aquawinkels om wat uit te zoeken.
Eerst maar enkele weken in laten draaien.
 
Ziet er goed uit! Zou zelf nooit voor zo'n kruik gaan, maar vind hem bij jou in de bak juist wel passen! Benieuwd hoe deze er over een tijdje uitziet als de planten zijn gegroeid en er vissen in zitten
 
Nu is het spannend afwachten wat je planten gaan doen en ook ben ik benieuwd naar je rode tijgerlotus,ga je die knippen zodat hij mooi in de breedte kan groeien want in de hoogte trekt dat op niet veel hoor.
 
Ben toevallig aan het inlezen over hoe ik deze rode lotus het beste kan bijhouden qua bijknippen!
 
Ben toevallig aan het inlezen over hoe ik deze rode lotus het beste kan bijhouden qua bijknippen!
Je moet niet bang zijn om de lange stelen weg te knippen,je mag de lotus best wat plagen en dan komt hij er sterker uit.
 
Iemand toevallig nog tips voor de lichtduur? ik ben nu aan het opbouwen van 6 uur naar 8 (of 10?) en doen jullie dit aan 1 stuk per dag of met een pauze er tussen (van hoeveel uur)?
 
Mooi!

Licht is gewoon uitproberen wat goed voor jouw bak is, is voor elke bak anders. Zou gewoon de hele dag het licht aanhoiden, zonder pauze;)
 
Kleine foto update! Af en toe een beetje alg weghalen hier en daar maar verder gaan de plantjes over het algemeen heel goed :D
Nog 1 a 2 weekjes geduld en dan ein de lijk visjes! (Hoop ik)

Hoop vooral dat de plantjes rechtsachterin nog even flink gaan doorgroeien....
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Staat er leuk bij.

Een mooi L-nummer misschien? Die zal graag in de kruik kruipen.
 
Leuk ingericht al ben ik geen fan van de kruik maar goed smaken verschillen;)
Dat ben ik met John eens maar ja als de TS het mooi vindt is het ok.

Verder staat het er mooi bij. Plantjes groeien best goed zo te zien.

En complimenten voor de keuze van achterwand :D
 

Terug
Bovenaan