Dwerg klauwkikker ziektes? medicatie?

E

elfjelos

Guest
Ik heb een kikkertje in mijn aquarium met aan zijn pootje een wat witsponsachtige plek zitten. de grote van het pootje en het lijkt ook dat het zijn poot aanvreet of dat ie weg teert ofzo. heb al gegoogled maar kan niks vinden wel over ziektes maar niks over evt medicatie? of wat dan ook maar.
Klinkt dit misschien bekend voor iemand hier??
 
Nee sorry. Wel kikkertjes hier, maar nog nooit eentje ziek geweest. Ben je er al wel achter wat voor ziekte het kan zijn? Klinkt als een schimmeltje o.i.d.
Misschien je vraag ook eens stellen in het subforum over ziektes, daar lezen misschien nog meer mensen het :)

- Mascha
 
Kijk even of het toevoegen van Easylife helpt.
Dat heb ik eigenlijk altijd achter de hand en tot nu toe heeft het me niet in de steek gelaten.
 
Welk product van Easy Life?
 
Voogle heb ik nog nooit voor de kikkers gebruikt. De gewone easylife wel, dat kan ook als medicijn gebruikt worden, dan is de dosering wat hoger.
 
Easy Life is een merk met verschillende producten, van plantenvoeding tot medicatie. Welk product je bedoelt is mij niet duidelijk.
 
Dat doet niets met ziekte, schimmel of andere dingen volgens mij
 
Zeoliet is inderdaad geen medicijn en dat is wat erin zit. Gemalen zeoliet met kraanwater tegen een prijs waar je een kilo zeoliet voor kan kopen.
 
Terug
Bovenaan