Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dwerggarnalen scharrelen overal.. niet in het bijzonder de bodem, dus in zoverre zitten ze elkaar niet in de weg.
Heb zelf ook barbus fasciolatus's maar weet niet of ik daar garnalen bij zou durven houden, ze zijn me net iets te nieuwsgierig en opportunistisch 😉
Welke garnalensoort wil je er bij gaan houden?
Ik heb er bijengarnaaltjes in blue fairys en vuren garnaaltjes, heb al vaker een zwangere garnaal in de bak gehad alleen nooit jonkies gezien, ik verdenk toch de barbus fasciolatus ervan dat hun ze oppeuzelen. De andere soorten zijn heel rustig en daar schrikken ze niet van
Ik heb momenteel maar een paar van deze soort barbelen, ga binnenkort een speciaalbakje voor ze inrichten en de groep uitbreiden. Maar wat me inderdaad opvalt is dat deze rakkers vrij actief continue de bodem afscharrelen, een beetje van.. "eerst happen dan pas nadenken" 😉
Dus zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt..
Maar ik heb dus geen ervaring met deze combinatie.
Misschien anderen wel.