DwergKogelvis met anderen


we zijn op zoek naar een nieuwaquarium voor hem met zoutwater en wat groter maar totdat we iemand anders hebben die hem wilt hebben.moet hij nog even hier blijven.
Maar hij ligt nu al een paar minuten op zijn buik op de bodem hij leeft nog wel maar het gaat niet goed met hem
 
Anders even een topicje maken bij 'Aangeboden'?
Ik hoop dat hij het redt tot iemand 'm kan overnemen en anders misschien morgen terug naar de winkel?
 
Anders even een topicje maken bij 'Aangeboden'?
Ik hoop dat hij het redt tot iemand 'm kan overnemen en anders misschien morgen terug naar de winkel?
Ja het probleem is alleen als ik hem terug breng naar de winkel stoppen ze hem ook in zoetwater in een nog kleinere bak maar hij heeft zout nodig en minimaal 100 liter
 
Klopt, maar zij hebben jou iets aangesmeerd dat niet klopt. Als je dat hen niet iig vertelt, verandert er ook voor de volgende visjes niets. En je bent je geld kwijt.

Ik ben met je eens hoor, dat het een moeilijke keuze is, maar het is de verantwoordelijkheid van de winkel om jou juiste informatie te geven. Mocht hij komen te overlijden, zou ik hoe dan ook teruggaan met hem.
 
Klopt, maar zij hebben jou iets aangesmeerd dat niet klopt. Als je dat hen niet iig vertelt, verandert er ook voor de volgende visjes niets. En je bent je geld kwijt.

Ik ben met je eens hoor, dat het een moeilijke keuze is, maar het is de verantwoordelijkheid van de winkel om jou juiste informatie te geven. Mocht hij komen te overlijden, zou ik hoe dan ook teruggaan met hem.
heb er nooit zo overnagedaxht. Maar mss is terug brengen idd goed sinds de winkel dan leert. Hoop je tenminste.

het beste wat je nu kan doen is denk ik zelf rustig hem overwenen naar zout. Anders leeft ie denk ik niet lang meer.

een eetlepel zout in 10 liter warm water, wachten tot het oplost en dan langzaam de vis een klein beetje meer zout water geven. als er geen jodium inzit, / het natriumcholoride is, dan is het prima voor de vis. ( niet het beste zout maar voor nu misschien wel de beste optie)
 

Terug
Bovenaan