Randolph1988
Well-known member
- Lid geworden
- 17 oktober 2025
- Leeftijd
- 37
Snap ik, maar ik wil ook weten hoe dit kan?Dat zou voor mij al voldoende reden zijn om dit commerciële merkproduct niet meer te kopen
Misschien is dit een betere optie
https://www.aquariumbemesting.nl/nl/onze-producten/poeder-zelf-mengen/kaliumfosfaat-kh2po4
KloptIn d ene fles zit 250ml en in de andere fles zit 500ml..?
Maar dit terzijde; Als je een fles met 500ml RO water neemt en je doet daar 7,16 gram KH2PO4 bij heb je een 100% hetzelfde produkt
Een fles Easy Life Fosfo kost gemiddeld 12.-
Een zakje van 250 gram KH2PO4 kost gemiddeld ook 12 euro
Dus voor die 12 euro kan je zelf 35 flessen van 500ml maken
Maar wat maakt de inhoud van de fles uit? De dosering moet toch gelijk zijn?Klopt
Ik kom bij de ene fles uit op 50ml om een 250 liter bak op 1.0 te krijgen en bij de andere fles zou ik maar 25ml nodig hebbenHer verschil zit hem in de verhoudingen… lees ze maar eens goed. De ene geeft 10ml per 500ltr = 0,1 mg/ltr.De ander 10ml per 100ltr = 1mg/ltr.
Of lees ik het zelf fout?
Bekijk bijlage 392065Bekijk bijlage 392066
Heb ik gedaan, maar misschien weet iemand het hier die het ook gebruikt.Ik zou zeggen: mail je vraag naar easy life zelf dan…. info@easylife.nl
Dat is dus de fles met een inhoud van 250ml, dus voor maar 5 weken?Ik kom bij de ene fles uit op 50ml om een 250 liter bak op 1.0
Dat is dus de fles met een inhoud van 500ml, genoeg voor 20 weken?en bij de andere fles zou ik maar 25ml nodig hebben
100 gram voor 3,95 dus zeg maar 10 euro voor 250 gramEen zakje van 250 gram KH2PO4 kost gemiddeld ook 12 euro

Dat klopt, maar dat beantwoord niet mijn vraag. Ik wil gewoon weten hoe dit kan.100 gram voor 3,95 dus zeg maar 10 euro voor 250 gram
Het is in elk geval veel goedkoper dan de dure flesjes.
Denk dat alleen de fabrikant die vraag kan beantwoorden, ze zullen met een mooi verhaal komen die je mijn inziens kan vertalen naarmaar dat beantwoord niet mijn vraag. Ik wil gewoon weten hoe dit kan.
Ja ik ga daar ook wel een beetje vanuit inderdaad, ik verwacht niet dat ze een drukfout op hun labels makenDenk dat alleen de fabrikant die vraag kan beantwoorden, ze zullen met een mooi verhaal komen die je mijn inziens kan vertalen naar
- gaan we de klant één poot of twee poten uitdraaien
Dat weet ik maar ik reageerde op de post van CorneDat klopt, maar dat beantwoord niet mijn vraag. Ik wil gewoon weten hoe dit kan.
Ja dat is het dubbele inderdaad.Ik kom bij de ene fles uit op 50ml om een 250 liter bak op 1.0 te krijgen en bij de andere fles zou ik maar 25ml nodig hebben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.