Wat is er nieuw

eccoflow 600 doet het niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Damay77
  • Startdatum Startdatum
D

Damay77

Guest
vandaag de eccoflow 600 in mn rio 180 gezet maar er gebeurd weinig. nadat ik de stekker erin deed, gaf hij 1x een flinke stoot water en daarna niks.
pomp eruit gehaald, open gemaakt om te kijken of de rotor niet klem zet. hierna in een bak met water gezet en hij deed het hier prima.
ik zet hem terug in het filterhuis en weer hetzelfde verhaal: 1 flinke stoot water en verder niks.
wat doe ik verkeerd??

Bij mij zit er soms lucht in het midden van de slag. Aanzuigen geprobeerd, aan de kant waar het water uit moet komen? Soms moet je ze op gang helpen.

er zitten geen slangen aan. het is een pompje van een binnenfilter.

Sorry, ik heb hem opgezocht. Dan weet ik het eigenlijk niet. Ik heb een binnenfilter in een van de kleine bakken die het niet doet als hij een stuk boven water staat, wellicht dat het daarmee mee te maken heeft?

Kan het zijn dat er onvoldoende water in je filterhuis komt. Dus als je hem eerst aan zet pomp hij het filterhuis zo goed als hij kan leeg en dat was het?

Kan er genoeg water door het filter stromen. en staat er genoeg water in de bak.
Water is gelijk koeling voor de pomp,he.

staat genoeg water in. bak is helemaal gevuld en het filterhuis is ook helemaal gevuld.

Als hij het in gewoon water wel doet , zijn de filtermaterialen te vast.

Krijg hij het niet opgezogen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan