Wat is er nieuw

eccoflow 600 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Damay77
  • Startdatum Startdatum
D

Damay77

Guest
Ik heb een juwel rio 180. ouder type. (ong.10 jaar oud).
binnenfilter was kapot en ik heb een nieuwe besteld. op verschillende site's staat dat de eccoflow 600 erin past als je het hulpstukje erop doet. dit heb ik gedaan maar ik krijg hem met geen mogelijkheid in de filterbehuizing?
het hulpstukje heeft dezelfde vorm als de ingang van de behuizing alleen hij is net wat groter?
ik heb de ingang bij die van het oude pompje gehouden en de nieuwe lijkt net iets groter??

doe ik iets verkeerd? heb ik toch de verkeerde omdat ik een ouder type juwel heb?

Ja, je kunt een nieuwer type , met DIKKE rubber. niet in een oudere pomp steken.

Google maar op Ecco flow. Zie je de oude en de nieuwe.
Wat zat er eerst in?

ah nee, dat meen je niet he? Ik heb het bij 3 verschillende web-shops gevraagd en die zeiden alle 3 dat ik deze moest hebben..... hoop dat ik hem nog terug kan sturen.

er zat eerst gewoon zo'n standaard juwel pompje in. type 301-K
*baalmomentje*

bertus, je hebt helemaal gelijk. heb gisteren meteen juwel gemaild en zij gaven aan dat mijn aquarium al meer dan 10 jaar oud is en er voor mijn bak dus geen passende pomp meer bestaat. er zou een nieuwe filterbehuizing in moeten waar de nieuwere pompen op passen.

Da's lullig.. hoe ga je dit nu oplossen, kun je de pomp terugbrengen?

Laat eens zien welke je nu hebt,

probleem opgelost! kon de pomp nog terug sturen maar heb juwel gemaild met het probleem en zij hebben super goed mee gedacht! super service.

mag kiezen tussen een compleet nieuwe behuizing EN pomp a 103 euro voor de prijs van de eccoflow 600 (35 euro) en ze hebben nog een scheidingswandje voor me gevonden die ik in mn huidige filterhuis kan zetten waardoor de nieuwere eccoflow er alsnog in past. deze willen ze gratis opsturen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan