S
Support4u
Guest
Wie kan mij aan de hand van de foto's met zekerheid zeggen, wat er mis is/ontbreekt kwa voeding van mijn Echinodorus Bleheri's.
Ik heb een aquasoil bodem, wat in feite klei is.
Heb ook tabletten bij de wortels van de Echinodorus Bleheri's gestopt. (maandje of 2 terug)
Kwa plantenvoeding dien ik Profito toe, meer dan de aanbevolen hoeveelheid, aangezien mijn planten bezetting best veel is, zoals u dus kunt zien aan de foto's.
Echter merk ik alleen "tekorten" bij oude bladeren.
Heb gegoogled naar voedingstekorten, de diverse tabellen bekeken. Maar ik kan mijn situatie er niet uit pikken.
Het lijkt in mijn ogen, op kleine transparant wordende plekjes.
Ik zien geen verbruining of vergeling.
Er is vast een expert hier die mij kan vertellen, wat er aan de hand is, en mij advies kan geven.
Het vooraanzicht van de Echinodorus Bleheri's, Alle nieuwe bladeren zijn mooi van kleur en vertonen naar mijn weten geen voedingstekorten. Alles lijkt gezond. (vooral de Hygrophila 'Siamensis' (rechts) is echt mooi en gezond groen)
Gewoon een leuke foto tussendoor voor de liefhebbers, "Keizer" (naam van onze Betta) die even kwam poseren.
Het vooraanzicht van mijn 60x30x30 aquarium. Opzich niks op aan te merken lijkt me.