Silcootje
Well-known member
Klopt het dat als je Echinodorus in je bak plant, je deze alleen met de wortels in het zand/grind moet vastzetten. Net als bij valenseneria's?
Klopt het ook dat Echinodorus niet tegen co2 kunnen?
Ik vraag dit omdat ik geen duidelijk antwoord op deze vragen kan krijgen en ik dus met deze planten in mijn bak zit die niet echt willen aanslaan terwijl mijn valenseneria's gigant en rode tijger het uitstekend doen.
Waterpest en hoornblad zijn wat schieterig maar dat zal komen door te weinig licht boven de bak.
Braziliaanse klimop wil ook niet in mijn bak blijven terwijl het in het bakje bij de garnalen goed groeit. Misschien een temperatuur kwestie?
Overigens zijn mijn waardes:
6.7 PH en de temp is 28,5 graden.
andere waardes moet ik even meten heb nm net water wissel achter de rug.
Klopt het ook dat Echinodorus niet tegen co2 kunnen?
Ik vraag dit omdat ik geen duidelijk antwoord op deze vragen kan krijgen en ik dus met deze planten in mijn bak zit die niet echt willen aanslaan terwijl mijn valenseneria's gigant en rode tijger het uitstekend doen.
Waterpest en hoornblad zijn wat schieterig maar dat zal komen door te weinig licht boven de bak.
Braziliaanse klimop wil ook niet in mijn bak blijven terwijl het in het bakje bij de garnalen goed groeit. Misschien een temperatuur kwestie?
Overigens zijn mijn waardes:
6.7 PH en de temp is 28,5 graden.
andere waardes moet ik even meten heb nm net water wissel achter de rug.