Edwin68 met mbunas


Lekker spoelenBekijk bijlage 367299genoeg stenen die ik vroeger stuk voor stuk afschrobte maar nu doe ik er niet zo druk over.
De eerste bevolking kan nog wel even op zich laten duren.
Ik ga het ook niet leeg laten maar dat worden wat guppen. wel lekker veel stenen om er iets van te maken.
Heb je een grote voorraad, nog meer stenen Edwin?

Daar zul je een stevige kast onder mogen hebben. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik mij dan afvraag is of de bodem van een aquarium niet kan barsten,
want het zal toch wel een heel gewicht zijn wat erop komt te liggen.
Kan dat gebeuren Edwin of is al dat gewicht geen probleem?
 
Heb je een grote voorraad, nog meer stenen Edwin?
Ja in de tuin nog
16978063116151406173278.jpg
een paar flinkers.
 
Het wordt toekomstig mbunas malawies 2.0 dus geen bruine vrouwen meer bij een soortje ik vind ze rondweg te lelijk.om erbij te kunnen zwemmen, en wie niet.
Auratus vind ik al prima en dan nog een vertikaal gesteepte soort, Wat denk je met een paar demasonies, redtopsoort met rose vrouwen, het gaat er toekomstig maar net aan leggen wat er voorradig is op dat moment.
Bij me levenslange favoriete zaak Verduyn.
 
1 is versleten.
16978106002751167748388.jpg
 
Die dunne witte is bijna op ze is superlief en klaagt niet maar toch zie ik het leven wegvloeien uit haar, me morgensterretje😺
 
Hoe oud is ze nu Edwin? Dat zijn zaken waar je niet aan wil denken maar ja we komen er dan allemaal wel voor te staan met huisdieren. Wij hadden ook op de woensdag altijd nog een oppas Boomer en die was inmiddels 16,5 en die hebben ze gister laten inslapen want hij was ook op. Maar goed hij heeft een mooie leeftijd bereikt maar als het zover is dan is het altijd te vroeg natuurlijk.
 
Dank je, het is niet anders.
Ik zit er in me eentje bij en me gedachtes slingeren alle kanten op.
Altijd gingen dat soort van politie, jeugdzorg en die kloteautoriteiten teveel naar haar loeren!!! Nu is ze misschien erdoor opversleten.
Al die machtjes😝
 
En van teveel edwin kunnen ze nooit genoeg krijgen.
Dan word ik maar weer samen met ze slaperig.
 
Malawi wordt het ff niet, te veel oorlogen en energiekosten.
Guppies platys en corydoras kunnen hier koud, de anderen worden colateral damage.
 
Zeg meerdere oorlogen die kosten veel raketten energie en ik woon wel in de bijlmermeer vol met nationaliteiten maar er komt ook hier geen oplossing uit.
In de jaren 30 vd vorige eeuw was er ook zoiets gaande, ik hoop deze eeuw voor een betere uitkomst.
PUNT UIT
 

Terug
Bovenaan