T
themigeco
Guest
Hallo mede aquarianen!
Ik ben weer op zoek naar jullie hulp, tips, kritiek en ervaring!
Laat ik jullie dan nu al vooraf bedanken voor eventuele reacties 🙂
Het betreft het volgende;
Mijn 400 liter bak netjes ingedraaid,
Waardes op orde en aangevuld gaande weg met 75 kardinalen,
Algeneters en vervolgens als laatste toevoeging 5 discus jongen van om en nabij 5 cm.
Nu is het de tweede dag en ze zijn nog steeds vrij schuw,
De verkoper gaf aan ze met de hand te voeden, zodra ik dit met alle geduld doe schieten ze weg, naderhand eten ze het marginaal op van de grond (hetgeen wat overblijft hevel ik af)
Maar toch, aangezien ze minimaal drie keer per dag gevoerd moeten worden maak ik me toch enigszins zorgen..
Ik kan begrijpen dat de omgang van een bak vol discussen broertjes en zusjes naar Kardinaal-stad het een en ander teweeg brengt.. Maar vraag alsnog jullie hulp,
Ben ik te bezorgd, moet ik het even op beloop laten of moet ik BIJVOORBEELD nog een 5tal bijkopen zodat ze een school vormen en misschien sterker in hun vinnen gaan staan?
Ik hoor graag van jullie en nogmaals,
Bij voorbaat dank!
Mike
Ik ben weer op zoek naar jullie hulp, tips, kritiek en ervaring!
Laat ik jullie dan nu al vooraf bedanken voor eventuele reacties 🙂
Het betreft het volgende;
Mijn 400 liter bak netjes ingedraaid,
Waardes op orde en aangevuld gaande weg met 75 kardinalen,
Algeneters en vervolgens als laatste toevoeging 5 discus jongen van om en nabij 5 cm.
Nu is het de tweede dag en ze zijn nog steeds vrij schuw,
De verkoper gaf aan ze met de hand te voeden, zodra ik dit met alle geduld doe schieten ze weg, naderhand eten ze het marginaal op van de grond (hetgeen wat overblijft hevel ik af)
Maar toch, aangezien ze minimaal drie keer per dag gevoerd moeten worden maak ik me toch enigszins zorgen..
Ik kan begrijpen dat de omgang van een bak vol discussen broertjes en zusjes naar Kardinaal-stad het een en ander teweeg brengt.. Maar vraag alsnog jullie hulp,
Ben ik te bezorgd, moet ik het even op beloop laten of moet ik BIJVOORBEELD nog een 5tal bijkopen zodat ze een school vormen en misschien sterker in hun vinnen gaan staan?
Ik hoor graag van jullie en nogmaals,
Bij voorbaat dank!
Mike