Hans Maks
Well-known member
Ik ben gewezen op de jbl Aqua In Out complete set. Zijn er mensen die het gebruiken en/of het een goed of slecht systeem ?
Ja dat is zo een beetje zelfde idee. Als wat ik doe inderdaad. Alleen dan los de uitzuiging vanwege lagere punt.Ik heb hier al eens een voorbeeld gedeeld hoe ik het zelf doe. Gewoon met een tuinslang op haspel en gardena koppelingen, die JBL IN/OUT werkt denk ik via hetzelfde principe.
https://aquaforum.nl/threads/doe-het-zelf-water-ververs-slang-systeem-python.164178/post-2057509
Ik ben gewezen op de jbl Aqua In Out complete set. Zijn er mensen die het gebruiken en/of het een goed of slecht systeem ?
Voor het vuil verwijderen gebruik ik ook nu een bodemreiniger, maar als ik alles wil moet schoon heb ik toch nog 4 of 5 emmers van 10 liter nodig.
Haha, een bak van 120 cm past er niet in.Daarom gebruiken wij de witte speciekuipen.
Zijn er in meerdere maten bij verschillende bouwmarkten. Wij gebruiken de rechthoekige, is ideaal. Ook wanneer je je aquarium op de kop wil zetten.
Figuurlijk dan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.