Wat is er nieuw

Een nieuwe bak

K3V1N

New member
Lid geworden
17 november 2020
Hallo allemaal,

Ik ben deze week begonnen met een 60 liter bak. De planten staan erin, samen met wat opstartmiddelen uit diverse flesjes.

Over enkele weken zal ik de eerste garnaaltjes en vissen toevoegen om zo tot een nog mooier geheel te komen.

Ik verwacht dat er hier op het forum veel informatie en tips te vinden zullen zijn om mij hierbij te helpen.

Groeten Kevin
20201116_161426-01.jpeg

Welkom! En moest erg lachen om je hout-meets-steen-touwtje-oplossing 😂 ik vergeet altijd mijn hout in te wateren dus zeer herkenbaar voor mij. Succes met de opstart!

Welkom! En moest erg lachen om je hout-meets-steen-touwtje-oplossing 😂 ik vergeet altijd mijn hout in te wateren dus zeer herkenbaar voor mij. Succes met de opstart!
Haha ja, je moet wat soms he. Maar als het werkt mag het nog even zo blijven 😉

Welkom, ziet er knap uit! Is het boomstammetje rechts echt? Zo ja, ben ik benieuwd wat je ervaringen ermee zullen zijn

Mooie stukjes hout, ziet er leuk uit.

Welkom, ziet er knap uit! Is het boomstammetje rechts echt? Zo ja, ben ik benieuwd wat je ervaringen ermee zullen zijn
Helaas niet, dit is wel een mooie oplossing met alle spleten als verstopplek denk ik. Zal later wel beter worden als het mos verder uitgroeit.
Wellicht komt er later nog iets echts bij als ik het allemaal lekker aan de gang heb.

Helaas niet, dit is wel een mooie oplossing met alle spleten als verstopplek denk ik. Zal later wel beter worden als het mos verder uitgroeit.
Wellicht komt er later nog iets echts bij als ik het allemaal lekker aan de gang heb.
Als er dalijk wat biofilm en lichte alg oogroeid zal het bijna niet van echt te onderscheiden zijn 👍

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan