J
juuth
Guest
Omdat ik een tijd afwezig ben geweest door priv� omstandigheden is het aquarium ondertussen flink veranderd. De manen kregen onderling ruzie en hebben een nieuw huisje gekregen.
Verder ook nog genoeg verandert omdat de bak door de nodige situaties wat minder zorg en aandacht kreeg dan ik zou willen.
De corydoras aeneus groep die we hadden begon bijna met bosjes te overlijden,dus die is inmiddels door opvangen van visjes uit een lek aquarium aangevuld met paleatus en ik gok paleatus albino.
Visbestand:
- 2 colisa lalia (koppel)
- 12 kardinaaltetra's
- 3 neontetra's (ook door opvang, kwam er pas achter toen ik ze hier in t aquarium deed. Zolang ze relaxed zijn en lekker met de kardinalen mee zwemmen, ga ik ze er nog niet uit vangen)
- 15 cory's
- 2 Tylomelania sp. Orange (1 van de kleintjes is overleden)
- 1 tylomelania sp white spotted
- 1 L240
- 1 Ancistrus albino man
- 5 bijlzalmpjes (wordt nog uitgebreid)
Vandaag net een nieuwe blauwe lamp er weer in gezet, na de foto. En morgen ga ik nog wat plantjes bij halen 🙂
Verder ook nog genoeg verandert omdat de bak door de nodige situaties wat minder zorg en aandacht kreeg dan ik zou willen.
De corydoras aeneus groep die we hadden begon bijna met bosjes te overlijden,dus die is inmiddels door opvangen van visjes uit een lek aquarium aangevuld met paleatus en ik gok paleatus albino.
Visbestand:
- 2 colisa lalia (koppel)
- 12 kardinaaltetra's
- 3 neontetra's (ook door opvang, kwam er pas achter toen ik ze hier in t aquarium deed. Zolang ze relaxed zijn en lekker met de kardinalen mee zwemmen, ga ik ze er nog niet uit vangen)
- 15 cory's
- 2 Tylomelania sp. Orange (1 van de kleintjes is overleden)
- 1 tylomelania sp white spotted
- 1 L240
- 1 Ancistrus albino man
- 5 bijlzalmpjes (wordt nog uitgebreid)
Vandaag net een nieuwe blauwe lamp er weer in gezet, na de foto. En morgen ga ik nog wat plantjes bij halen 🙂