Een stip op mijn betta


Hmm lastig met die tetra, ik heb nog een andere bak waar mijn betta tijdelijk in kan om hem te behandelen en dan doe ik mijn vissen die daarin zitten in de biorb bijvoorbeeld.

Mijn nieuwe aquarium is 160 liter

Welke visjes kunnen er eigenlijk allemaal bij een betta ?
 
Waarom niet de tetra's in je nieuwe bak? Ervanuitgaande dat je ze er sowieso in wilt hebben.
 
Lastig met die tetra’s ... maar ik geef hem anders wel een kuur in een andere bak die ik heb en dan verplaats ik die vissen naar de
Biorb.

Ik heb juist gelezen dat 27 graden prima is en het zelfs warmer kan voor een betta?

Me nieuwe tank is 160 liter
 
Welke andere zijn het die je dan ook in de biorb wilt plaatsen, want nog meer in die 30 liter klinkt om eerlijk te zijn niet als een strak plan.
 
Hmm is het verstandig om een beta in een 160liter te gaan behandelen?

Ik denk dat het handiger is om de vissen van biorb over te zetten naar de 160 en dat je de 30liter gaat kuren..

Hoef je niet je 160l te gaan verversen of een klap krijgen dmv medicatie.

Andere kant als de beta wel wat heeft en het is besmettelijk dan kan de tetras ook onder lijden en nemen het mee naar de 160liter..



Wat zeggen andere hier over ?
 
Ik heb 4 aquaria:

1: de biorb van 30 liter met die tetra’s
2: de 160 liter bak maar die is nieuw dus daar kunnen nog geen vissen in helaas
3: een 30 liter superfish waar garnalen in gaan komen dus daar heb ik nu de betta in want dan zit hij dus alleen
4: een 120 liter juwel en daar heb ik nu de laatste vissen in overgeplaatst van de 30 liter superfish waar de betta nu in zit

Dus ik ga morgen mediacatie kopen en dan kan ik hem in die superfish in zijn eentje goed behandelen.

Oke dankjewel Jessica dan zal ik de temperatuur naar 24 zetten!
 

Terug
Bovenaan