R
Rowdy
Guest
Ik heb sinds ongeveer anderhalvemaand een mooie zwarte telescoopoog sluier. Het is een vrouwtje, ze heeft heel lang in een veel te klein kommetje gewoond en woont nu bij mij in een aquarium. Ik las hier dat je sluiers niet alleen hoort te houden. Ik wil er dus graag eentje bij nemen. Ik heb bedacht dat ik liever niet een visje bij de dierenwinkel ga halen maar dat er misschien nog wel ergens een sluier in een te klein kommetje zit. Die wil ik dan graag ook een beter leven bieden.
Mijn vraag is: is dit verstandig? Ik wil namelijk wel graag een sterke vis die gezond is en mijn eigen vis niet ziek maakt. Waar moet ik op letten? Moet het een mannetje of een vrouwtje zijn of maakt dat niet uit? ( Ik wil liever geen jongen) Hoe maak ik de goede keuze voor de vis die ik nu al heb?
Ik hoop dat iemand hier advies heeft voor me. Mijn vis doet het nu hartstikke goed, is heel sociaal en het klinkt misschien gek maar volgens mij ziet ze er echt blij uit 🙂 dat wil ik graag zo houden.
Mijn vraag is: is dit verstandig? Ik wil namelijk wel graag een sterke vis die gezond is en mijn eigen vis niet ziek maakt. Waar moet ik op letten? Moet het een mannetje of een vrouwtje zijn of maakt dat niet uit? ( Ik wil liever geen jongen) Hoe maak ik de goede keuze voor de vis die ik nu al heb?
Ik hoop dat iemand hier advies heeft voor me. Mijn vis doet het nu hartstikke goed, is heel sociaal en het klinkt misschien gek maar volgens mij ziet ze er echt blij uit 🙂 dat wil ik graag zo houden.