Eerste foto (eindelijk)


Dirk1955

Well-known member
Lid geworden
4 december 2019
Berichten
188
Leeftijd
68
Locatie
Stevoort
Vandaag eindelijk een update gekregen van mijn bestelde bak, nog een 2tal weken en hij wordt gebracht en kan ik beginnen aan de technieken.
1e foto.jpg

Ben er klaar voor, de bak heeft een maand vertraging opgelopen wegens niet op stock hebben van de 3D panelen. Maar ziet er wel niet slecht uit. :)

Dirk
 
Het is een 600l bak, 130x90x50 (waterhoogte), 2 buitenfilters , zowel bodem als staafverwarming, 2 regelbare en dimbare ledkappen en CO2 Ik zou voor een Azie bak gaan , liefst regenboog vissen.

Dirk
 
Waar komt deze bak vandaan Dirk?

Aan de kit te zien lijkt het aquajaja diamond?
Deze wordt gemaakt door Aqualife, die zitten hier op 30km vandaan. Is een mooie afwerking, maar je moet geduld hebben, de bak is half december besteld. :)
 
Echt Nice. Wat kost zon bak als ik vragen mag?
De bak 1100€
Meubel ook zoiets, de technieken is divers, maar dat zal ook wel tegen die som aanleunen. Het is een hobby, dus hou ik het niet zo bij, ik heb ook niet overal facturen van en zodra ik iets heb vergeet ik de kosten asap. ;-)

Dirk
 
De bak 1100€
Meubel ook zoiets, de technieken is divers, maar dat zal ook wel tegen die som aanleunen. Het is een hobby, dus hou ik het niet zo bij, ik heb ook niet overal facturen van en zodra ik iets heb vergeet ik de kosten asap. ;-)

Dirk
Snap het.

Weet je wel of dat in- of exlusief die panelen is?
 
Ja dat is dan weer in België.
Hoezo? Is het in Nederland dan duurder? Ik heb indertijd zitten rond surfen en Aqualife was in concurrentie met een Duitse bouwer, iets met Diamant aquarium dacht ik maar Overpelt is hier 30 km vandaan dus dat scheelde in het vervoer.

Dirk
 

Terug
Bovenaan