Erik Blom
Well-known member
Ik heb op dit moment een eheim 2078 draaien.
Ik heb het zelfde probleem als meerdere mensen op dit forum met deze pomp.
Het probleem is buiten om dat hij lekt, hij als hij schoon gemaakt is al na 2 a 3 dagen zakt in zijn pomp capaciteit.
2 of 3 ledjes hooguit.
Deze pomp zou 1850 ltr per uur moeten doen ik weet dit halen ze bij lange na niet in de praktijk, maar na een paar dagen al minder dan de helft is wel erg snel.
Heb volgens mij vorig jaar ruim 500,00 betaald voor dit ding.
Is deze pomp intelligent, of is dit gewoon mechanisch?
Kan ik al die elektronica er niet gewoon uitslopen zodat hij weer als een ouderwetse pomp draait.
Deze schijnt nu ook aan te geven wanneer er service gedaan dient te worden of over hoeveel maanden.
Als je nu gewoon de prik op de motor aansluit buiten die slimheid om heb je denk ik wel een goede pomp.
Ik weet niet of iemand hier iets over weet of gelezen heeft?
Mvg,
Erik
Ik heb het zelfde probleem als meerdere mensen op dit forum met deze pomp.
Het probleem is buiten om dat hij lekt, hij als hij schoon gemaakt is al na 2 a 3 dagen zakt in zijn pomp capaciteit.
2 of 3 ledjes hooguit.
Deze pomp zou 1850 ltr per uur moeten doen ik weet dit halen ze bij lange na niet in de praktijk, maar na een paar dagen al minder dan de helft is wel erg snel.
Heb volgens mij vorig jaar ruim 500,00 betaald voor dit ding.
Is deze pomp intelligent, of is dit gewoon mechanisch?
Kan ik al die elektronica er niet gewoon uitslopen zodat hij weer als een ouderwetse pomp draait.
Deze schijnt nu ook aan te geven wanneer er service gedaan dient te worden of over hoeveel maanden.
Als je nu gewoon de prik op de motor aansluit buiten die slimheid om heb je denk ik wel een goede pomp.
Ik weet niet of iemand hier iets over weet of gelezen heeft?
Mvg,
Erik