L ludmilla New member Lid geworden 16 januari 2014 Berichten 4 12 mei 2015 #1 Goedenavond Na een schoonmaak van mijn aquarium en filter krijg ik mijn filter niet meer aan de praat Filter is een Eheim classic 600 Iemand enig idee wat ik fout gedaan kan hebben of moet doen ? Vriendelijke groet Arjan
Goedenavond Na een schoonmaak van mijn aquarium en filter krijg ik mijn filter niet meer aan de praat Filter is een Eheim classic 600 Iemand enig idee wat ik fout gedaan kan hebben of moet doen ? Vriendelijke groet Arjan
kellemes Well-known member Lid geworden 8 december 2012 Berichten 5,169 Locatie Kan alle kanten op.. 12 mei 2015 #3 Doet ie echt helemaal niets meer? Of trekt ie alleen geen water?
B Bertus † Guest 13 mei 2015 #6 Zit er nog lucht in. Doe de uitstroom slang laag in een emmer, even laten lopen,dan terug doen. Enne,nooit de bak en filter tegelijk doen,he.
Zit er nog lucht in. Doe de uitstroom slang laag in een emmer, even laten lopen,dan terug doen. Enne,nooit de bak en filter tegelijk doen,he.
Topicstarter Topicstarter L ludmilla New member Lid geworden 16 januari 2014 Berichten 4 13 mei 2015 #7 kellemes zei: Doet ie echt helemaal niets meer? Of trekt ie alleen geen water? Klik om te vergroten... Hij maakt wel een raar geluid dat ik niet echt beschrijven kan , ij trek helemaal geen water. Als ik de slang die het water uit het aquarium zuigt van het filter afhaal stroomt het water wel gewoon door. Groet Arjan
kellemes zei: Doet ie echt helemaal niets meer? Of trekt ie alleen geen water? Klik om te vergroten... Hij maakt wel een raar geluid dat ik niet echt beschrijven kan , ij trek helemaal geen water. Als ik de slang die het water uit het aquarium zuigt van het filter afhaal stroomt het water wel gewoon door. Groet Arjan
B Bertus † Guest 13 mei 2015 #8 Als ik de slang die het water uit het aquarium zuigt van het filter afhaal stroomt het water wel gewoon door.???? Staat hij dan aan? Je moet de uitstroom uit de bak halen,niet de instroom. Dan heb jij ze verkeerd zitten? Heb je een foto? kan iederen tegenwoordig.
Als ik de slang die het water uit het aquarium zuigt van het filter afhaal stroomt het water wel gewoon door.???? Staat hij dan aan? Je moet de uitstroom uit de bak halen,niet de instroom. Dan heb jij ze verkeerd zitten? Heb je een foto? kan iederen tegenwoordig.