Wat is er nieuw

Eheim fiilterpomp

IvoUP

Member
AquaForum Donateur
Lid geworden
16 juli 2023
Berichten
12
Leeftijd
45
Hallo allemaal.

Ik heb wellicht een stomme vraag. Ik heb de Eheim Professionel 4 250 en daar bovenop zit een draaiknop. Moet deze juist naar links wijzen of naar rechts (grootste kant van peil)? Deze knop kan je regelen dat het water direct het aquarium weer in gaat zonder filteren.

Ik hoop op jullie antwoord
 
Hallo allemaal.

Ik heb wellicht een stomme vraag. Ik heb de Eheim Professionel 4 250 en daar bovenop zit een draaiknop. Moet deze juist naar links wijzen of naar rechts (grootste kant van peil)? Deze knop kan je regelen dat het water direct het aquarium weer in gaat zonder filteren.

Ik hoop op jullie antwoord
Euh hoe bedoel je dat precies? Wat ik weet is dat je deze helemaal naar rechts kan draaien zodra je filter eigenlijk schoongemakt moet worden (dus pompkracht verliest) en dat je hem door naar rechts te zetten iets uit kan stellen met schoonmaken. Hier staat hij dus helemaal naar links
 
Dus links de pijl staat voor vervuild water door de filters en als je de knop naar rechts draait dan gaat het rechtstreeks terug het aquarium in zonder filtratie. Is dit juist?
 
Dus links de pijl staat voor vervuild water door de filters en als je de knop naar rechts draait dan gaat het rechtstreeks terug het aquarium in zonder filtratie. Is dit juist?
Die knop kiest of het water door het witte filter gaat, of juist niet.
Omdat die witte filters snel verstopt raken, kun je die knop gebruiken.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan