Wat is er nieuw

Eheim Jager kalibreren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter YinYang
  • Startdatum Startdatum
Y

YinYang

Guest
Ik probeer mijn Eheim Jager helemaal goed gekalibreerd te krijgen, maar dat lukt niet.

In de handleiding staat dat je eerst de rode pijl op de gemeten temperatuur moet draaien en erna aan de blauwe ring draaien om de gewenste temperatuur in te stellen.

Waar ik zojuist tegenaan liep: de temperatuur van het water was 28 graden. De rode pijl stond op 26 graden. Volgens de handleiding moet ik dus de stekker eruit halen, de rode pijl op 26 graden zetten en dan via de blauwe ring de gewenste temperatuur instellen.

Nu kan ik de rode pijl niet op de gewenste temperatuur zetten (2 graden warmer), omdat die niet verder draait? Hoe moet ik het nu kalibreren?

Dat filmpje heb ik al bekeken. Daarin zegt hij ook dat die rode pijl 4 klikken naar links of rechts kan. Daarom vind ik het zo raar...

Dat het Eheim toch gelukt is om zo'n K-systeem te bedenken.
Ik hoop dat ze Heinrich J�ger hebben ontslagen . Geintje.
Maar echt een waardeloos systeem. Zodra gekalibreerd : perfect ding !!!

Ik heb em nu uiteindelijk zover gekregen dat ie 2 graden warmer wordt dan aangeeft. Heb em nu dan ook op 24 graden gezet en dat is dan dus daadwerkelijk 26 graden.

Ga er niet meer mee lopen kloten, dan maar zo haha 😛

Als ik em een keer 1 graad warmer wil zetten, moet dan ook eerst de stekker eruit? of kan dat wel door met de stekker erin aan de blauwe ring te draaien?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan