Wat is er nieuw

Eheim of JBL

• Onderwerp starter Onderwerp starter BerreBoer
  • Startdatum Startdatum
B

BerreBoer

Guest
Ben nog altijd opzoek naar een goede buitenfilter onder de 120 euro maar ik ben aan het twijfelen , zou ik Eheim kopen of JBL? Welk merk is het beste

Allebeide merken zijn wel goed. Er zijn mensen die bij Eheim zweren. Ik heb zelf een goede ervaring met JBL filters.

Welke filter van JBL heb jij dan?

Er zijn van beide merken goede en slechte modellen. Ik zou het dus per merk EN model onderzoek gaan doen!

IK persoonlijk ga voor Eheim.

Maar ik zou het liefst een nieuwe filter kopen.... Maar ik denk dat ik voor jbl ga want in mijn buurt zijn er meer winkels die jbl verkopen dan eheim dus als ik onderdelen kan gaan kopen zou dat makkelijker zijn. En ze verbruiken ook niet veel energie en ik lees er alleen maar possitieve dingens over 😀

Eheim en JBL zijn allebij goed, JBL is goedkoper en dat vind ik een voordeel

Jbl greenline ook nog eens energiebesparend. Ik ben zeer tevreden over de jbl, heb de e701 gehad en nu de greenline e1501 en bevalt super. Heb ook een eheim gehad, voordeel waren de kranen, maar gaf geruime tijd meer lawaai dan de jbl is mijn ervaring.

Ik heb een Jbl cp e901 en een Eheim classic 350/2215. Beide draaien naar volle tevredenheid op mijn bak maar als de Eheim vervangen moet worden, komt er toch echt een 2e Jbl bij! Dit filter is zo ontzettend gebruiksvriendelijk en stil. + dat hij de helft minder stroom verbruikt....

Zoals hierboven ook al aangegeven werd, is dit puur een kwestie van persoonlijke voorkeuren. De een zweert bij Eheim en de ander zweert bij Jbl.

Gr Robin

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan