Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eheim professionel 3 2073 snel vermindering in output?
Als je met het witte vlies een vorm van filterwatten bedoelt doen die goed hun werk zo te lezen.
Zo af en toe uitspoelen of vervangen (met voor de portemonnee vriendelijk merkloos materiaal uit grootverpakking zelf op maat te knippen).
Kun je een inschatting maken van de hoeveelheid vermindering?
ik bedoel met het witte filter vlies onder het voorfilter(blauwe spons) hebje het eerste bakje bio mec(eheim derivaat) met daarop en wit vlies van en cm dik ongeveer.
Wat mij opvalt in mijn jbl filters zitten deze fijne vliezen niet alleen blauwe filterspons.
Dat vlies heeft dus de bedoeling zweefvuil eruit te filteren.
In mn jbl 900 heb ik in het bovenste bakje de blauwe fijne mat vervangen door witt watten die ik om de zoveel weken uitspoel of vervang door een nieuwe.
het witte filtervlies ben ik zonder overdrijven en minuut of 5 achter elkaar aan het uitspoelen geweest! voordat het in gewicht verminderde en weer de witte kleur kreeg!!!
Als je de volgorde van de filter niet juist zet heb je inderdaad problemen
filteren is zoal zeven eerst de grove filter dan een kleinere om te eindigen met de fijnste
als je de fijnste eerst zet blijf daar natuurlijk alles inhangen en verstopt heel de boel
Ik maak mijn filter twee keer per jaar proper, ik heb wel een voorfilter op mijn buitenfilters zitten