Wat is er nieuw

Eheim ThermoControl-E 400W ervaring

kimielco

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2014
Berichten
872
Heeft er iemand ervaring met de Eheim ThermoControl-E 400W
 
Ik wilde net een topic openen over deze heater,

Qua design vind ik hem zeer mooi, ben alleen benieuwd naar de ervaring mbt de vaste ingestelde waarde van 25 graden.
 
Dat is de ThermoPreset, niet de ThermoControl-E. Als het goed is krijg ik vandaag de 125 of 150w versie van de ThermoControl-E via mijn lfs en dan kan ik daarover met een paar dagen wel ervaringen posten.
 
Oh ja, oeps.

ik ben van plan de Thermo preset aan te schaffen
 
Begrijp ik het goed ThermoControl-E. is het zelfde als ThermoControl-E!
 
schopje
 
Begrijp ik het goed ThermoPreset, het zelfde als ThermoControl-E!
 
Nee, de Termo Preset staat ingesteld op een vaste temperatuur.
Ik heb deze inmiddels in mijn bak, temperatuur blijft mooi constant op net geen 25 graden
 
Heeft niemand ervaring
 
Ik heb sinds gisteren de 125w variant in een bak hangen en die lijkt het prima te doen.
Heb je hem ook gekalibreerd!

Dat kan niet. Deze heeft alleen een ring om de temperatuur in te stellen, niet twee zoaps bij de reguliere Thermocontrol.
 
Oh ik dacht dat je de Eheim ThermoControl-E
 
Niemand ervaring
 
Oh ik dacht dat je de Eheim ThermoControl-E

Dat heb ik ook - de instelbare Thermocontrol-E. Enige wat ik er op aan te merken heb is dat hij iets hoger moet staan dan dat hij aangeeft, althans volgens mijn thermometer. Hij staat op iets van 26,5-27 voor 26 graden. Calibreren kan/hoeft bij deze niet omdat er maar 1 instelring op zit, in tegenstelling tot de traditionele Thermocontrol verwarmingen. Ding houdt de bak verder strak op temperatuur.
 
Even een vraag hoe controleer je of de Eheim ThermoControl-E de juiste temperatuur weergeeft, niet calibreren!!!!
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan