J
JorisNL
Guest
Op deze Foto-album zal ik foto's laten zien van mijn eigen kweek. (garnalen)
En je begon met 5 ? Hoe groot is je bak nu ? Hoelang doe je t al ?
Leuk hoor en welke soorten heb je allemaal?
Taiwan line Yellow Fire Ultra
Heb je hier een foto van? Wij hebben nu voornamelijk de Taiwan Bee garnalen en de Yellow King Kong.
Mooi gedekt. Zijn dat Caridina of de Neo. Die wij hebben zijn de Neo worden wel de Yellow King Kong genoemd.
Denk dat dit ze zijn en dus hele mooie Citroenen:
http://www.shrimps-royal.com/a-3933...alen/yellow-fire-citroen-garnaal-taiwan-line/
Ja kijk maar naar de net geplaatse link. Die wij hebben zijn de Caridina en die moeten op een ph verlagende bodem.
Haha, dat herken ik hoor😀😀
Is dat allemaal Tenellus wat ik zie? Heb je in dat geval geen last ervan dat er vuil tussen blijft hangen en liggen en dat dit alg geeft?
Het ziet er wel erg mooi uit die dichte beplanting. Zit zeker vrij veel licht boven de bak?
Ja ik ben al bezig met een baard alg kuur in deze bak maar dat kwam door te weinig Co2. maar zo te zien ben ik al bijna klaar want eerst was mijn hele bak vol met baard alg en nu maar hier en daar een beetje. En de planten zijn Eleocharis parvulus. En ja de lamp die er boven hangt is zo'n 15000 K.
Dat is inderdaad een groot verschil in kleur Joris. Ik dacht eerst een muis te zien op de eerste foto vlakboven dat grijze pijpje😀😀.
oh bedoel je die elzen prop?

Zien er goed uit hoor. Vrijdag krijg ik eindelijk mn 2 groepjes met TB garnalen. 20 rode en 20 zwarte gaan het worden die in aparte bakken komen.
Wachten duurt altijd zolang he😀😀.
Mooie garnaal Joris.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.