Wat is er nieuw

Eindelijk een nieuw shirt

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Leeftijd
57
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Doorgaans draag ik op de relevante aangelegenheden zoals beurzen één van mijn shirts met mijn logo van de website erop. Maar goed, na zoveel jaren werd het toch wel tijd voor iets nieuws. Dus nieuw logo verzonnen en het dit keer maar erop laten bordduren ipv laten printen. Da's veel duurzamer (alhoewel, ik niet mag klagen over de geprinte logo want dat heeft het best lang volgehouden). Maar als ik toch iets nieuws wil dan maar even goed doorpakken.
De kleur is koningsblauw omdat ik in het aquariumwereldje eigenlijk bekend sta onder de naam "Emeraldking" En het blauw vertegenwoordigd ook het water. Natuurlijk moet de vis een levendbarende soort voorstellen vanwege mijn expertise op dat vlak. En bewust voor een groen logo gegaan vanwege de naam "Emerald". Zo komt alles goed bij elkaar. En ik heb bewust niet voor een gup gekozen als logo omdat er mijns inziens de gup nogal frequent door anderen als logo wordt gebruikt. Ik ben geen kuddedier dus ik wilde wat afwijkends. En het moest ook nog mogelijk zijn dat het fatsoenlijk geborduurd kon worden. Dan maar een zwaarddrager...
Emeraldking-aquatics_Photo_20241106_3.jpg
IMG_4652b.jpg

Zo kan ik wel weer op het Vivarium te voorschijn komen...

Mooi hoor Stan. De vis is mooi gedaan. Ik weet hoeveel werk dat is om het mooi te krijgen.
Werk zelf nl ook bij een borduurstudio. Ze hadden overigens de tekst wel wat mooier af kunnen werken.
Vooral bij de rs van livebearers, je ziet het verbindingsdraadje nog. Wij knippen die meestal weg. Of ff met een aansteker.

Ziet er top uit Stan👍.
Ik maak ook wel een shirtjes voor als ik naar een grote beurs ga. Altijd leuk om te doen. Geborduurd is helemaal prachtig!

Groetjes John.

received_1208437546529719.jpeg

Die zwaarddrager is echt leuk gedaan zo!
Enige wat opvalt is dat die r zoals al eerder gezegd, maar ziet er leuk uit!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan