Wat is er nieuw

eindelijk vissen!!!!!! (Ir01be)

L

lr01be

Guest
hallo,

ik weet niet of jullie weer gaan zeggen of ik in herhaling val door alle uitleg over mijn aquarium opnieuw te zeggen maar ik ga het toch doen, mijn aquarium is 60x35x30cm en ik heb er sinds vandaag platy's bij gedaan(ben ik heel trots op) maar probleempje ik denk dat ze me een zwangere hebben meegegeven omdat ze een dikke buik heelft en redelijk veel gaat rusten op de bodem

en de achtergrond van mijn aquarium haal ik waarschijnlijk zaterdag

groetjes louis

2014-09-18-aquarium-0002_result.jpg

2014-09-18-aquarium-0003_result.jpg

2014-09-18-aquarium-0001_result.jpg

Hoezo is dat een probleem? Als ze niet al zwanger zijn is de kans groot dat ze het wel worden in je aquarium toch?

Platy's (en bijna alle andere levendbarende vissoorten) zijn verschrikkelijk vaak zwanger, dus wen er maar aan haha.

Je maakt trouwens wel hele mooie foto's.

Hele mooie pics indd. De keuze voor zebra danio�s vind wel wat ongelukkig die vind ik iegenlijk wat druk voor een 60 bakje ze zouden ook met meer moeten zijn.

Ik vind je bakje wel een lekkere frisse uitstraling hebben.

Zebradanio's, mijn eerst visjes. Blijven leuk!

bderooij zei:
Zebradanio's, mijn eerst visjes. Blijven leuk!
Ook onze eerste visjes 🙂

Helaas vaak verkeerd gehouden (te warm en te klein), wat natuurlijk zonde is!

~ Ivo

bedankt iedereen

maar dat is niet zo raar mijn papa neemt de foto's en heeft proffessioneel foto-gerief.

Leuk bakje hoor en hele mooie foto s.
Heb je de Javavaren naast die stenen met de wortelstok in de grond staan??
Die moet niet in de grond namelijk maar kun je beter bv op hout opbinden.
Het lijkt me zo toe dat de wortelstok in de bodem staat, maar kan het niet heel duidelijk zien.

Wat jessicapilon zegt is een goeie tip, want wanneer je de wortelstok in de grond zet, gaat deze rotten. vandaar dat je de javavaren beter op iets kunt binden met bijv wat visdraad.

heb ik NU gedaan bedankt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan