Wat is er nieuw

Eitjes galaxy rasbora?

• Onderwerp starter Onderwerp starter blupjes
  • Startdatum Startdatum
B

blupjes

Guest
Weet iemand misschien hoe de eitjes van een galaxy rasbora eruit zien?
Ik heb het gegoogled, maar er zijn zo veel verschillende foto's dat ik er niet echt iets van kan maken.
Ik zag namelijk zonet een stuk of 10 kleine oranje ovaalvormige dingetjes tussen de drijfplantjes hangen. Nu weet ik dus niet of dit eitjes zijn of gewoon keuteltjes. Ik heb geprobeerd ze op de foto te krijgen maar dat is echt niet te doen.

Galaxy rasbora eitjes zijn meer geel beige en doorzichtig en niet echt oranje volgens mij en ze zijn meestal ook niet echt ovaal
Hier heb ik een kweekverslag gevonden van de Galaxy rasbora er staat ook een foto van de eitjes tussen
http://aquapetz.com/viewtopic.php?f=46&t=557

Wat voor leven nog meer in je aquarium Naomi?

@Tijn - Oke nee daar lijken ze niet op.
@M&I - Naast de galaxy's alleen een appelslak, wat poelslakjes en vuurgarnalen. Het lijkt me niet dat het daar vandaan komt

Nou ik denk dat ze toch misschien wel eens van de vuurgarnalen af kunnen komen

Qua formaat zou het wel kunnen ja. En nu je het zegt, een stukje verderop had ik een van de jongere garnalen met (relatief weinig) eitjes gezien.

Ik zou gewoon even afwachten. Wat je ook kan doen is op google garnalen eitjes opzoeken en dan bij afbeeldingen kijken.

Heb het even opgezocht en het komt inderdaad dicht in de buurt. Denk dat dat het is. Kunnen ze dan nog wel uitkomen?

Ik denk het wel 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan