Eitjes?


J

JordiAlexanderMulder

Guest
Ik was weer eens bezig met een grote schoonmaak van het awuarium, nam dus ook de losliggende stenen mee. Maar wat viel mij op toen ik ze eruit haalde?
Druppelvormige gelei-achtige eitjes met kleine witte stipjes er in. op sommige stenen zaten 4 tot 5 van deze eieren?

Nu heb ik in mijn bestand 1 appelslak; maar ik begreep dat diens eitjes er heel anders uit zouden moeten zien, verder heb ik alleen levendbarende geloof ik.

Echter heb ik wel twee siamese algeneters (mannetje en vrouwtje) Ik weet alleen niet of deze eitjes leggen en zo ja; of deze er dan ook op die manier uitzien.

Mijn vraag is dus; Zouden dit eitjes kunnen zijn of moet ik mij serieus zorgen maken om iets anders?

764898_0_82_100_0058.jpg
688745_0_82_100_0059.jpg

Het zijn niet de meest heldere foto's maar ik heb niet de allerbeste camera tot mijn beschikking :(
 
JordiAlexanderMulder zei:
Het zijn niet de meest heldere foto's maar ik heb niet de allerbeste camera tot mijn beschikking :(

Meestal is het niet de camera, maar de mens achter die camera. Volgens mij heb je niet de juiste instellingen gebruikt. Probeer de makro-stand eens, op de meeste camera's zit die wel. Een bloempje geeft dat aan

zAEvtRDMXH0wJsF7c26Ev5rXrOEBRuBo.jpeg
 
Poelslakjes, maar die heb ik helemaal niet in mijn aquarium rond zwerven... als het goed is.

Foto met mijn Iphone gemaakt (stukje duidelijker( van de meest opvallende stipjes in het eitje.

596584_0_82_foto.jpg
 
Ah, dankjewel!

Zal ik deze eitjes moeten verwijderen of zijn ze wel nuttig?
 

Terug
Bovenaan