Wat is er nieuw

Eitjes?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ernminator
  • Startdatum Startdatum
E

Ernminator

Guest
Ik heb vanmiddag wat planten ontvangen van aquarium123.nl, en ��n van die planten was Cryptocoryne parva. Op een van de planten zaten deze dingen. Ik weet dat het niet een erg duidelijke foto is, maar je ziet twee, vrij harde, bruine blobjes. Ze hebben een diameter van 2-3mm.

Ik heb geen idee wat het zijn, maar ik zie volgens mij silhouetten van iets erin. Zijn het eitjes? Voor nu zitten ze in een drijfbakje met een stukje catappa.

Lastig te zien.

Ja zo ziet het er wel uit inderdaad. Maar dat zijn het zeker niet. Er was er namelijk ook ��n op een andere plant waar een gat in zat, en dat was duidelijk geen slakkenhuis. Ook zijn ze iets zachter.

Ik zou ook zweren dat het slakjes zijn hoor.

Ik weet 100% zeker dat het geen slakken zijn. Ze zitten namelijk aan elkaar vast, en er zit geen draai in zoals bij een slak.

Haal ze er eens af.

Ik ben erg bang dat ik ze dan stuk maak.

De eerste foto deed me ook aan slakken denken maar dat zijn het idd niet zo aan de rest van de foto's te zien.
Ziet er niet uit als eitjes van iets visachtigs maar wat dan wel zou ik niet weten.

lijkt beetje grof,gemetseld? Cocon?

Inderdaad wat kokonachtigs Bertus.

Ik heb ze opengebroken, en er zat niets herkenbaars in, allen wat doorzichtig spul.

Nou ja, dan ben je er in ieder geval vanaf.
Iets waarvan niemand weet wat het is, zou �k niet in mijn bak willen hebben!

Precies.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan