electric blue ramirezi


T

Tfish

Guest
Hoi ik heb gister 2 electric blue ramirezi gekocht nu beweerd de winkel dat het een mannetje en vrouwtje is. Maar mijn vraag is is dit echt zo? Zouden jullie ernaar willen kijken? Groet tfish

20190421_172701.jpg


20190421_172600.jpg
 
Een echte kenner ben ik niet, maar de onderste zou dan de man moeten zijn?
 
Ze zeiden boven vrouw, beneden man. Maar ik weet t niet kan iemand mij helpen?
 
Zou het ook niet weten wat wat is maar bovenste ziet er niet zo fris uit iig,zijn ook vissen die maar heel weinig mensen lang in leven kunnen houden helaas....
 
Ja dat vond ik ookal misschien kleurt die nog bij ? Zit net in de bak ik hoop het. Maar wil eigenlijk wel weten of t man vrouw is anders ruil ik er eentje om. Want ben bamg dat t 2 mannen zijn en dat gaat niet goed volgens mij
 
Kan dat de kleur nog komt maar zoals ik al aangaf is de kans groter dat de vis ziek wordt en doodgaat want zijn vissen die sowieso specifieke eisen hebben wat betreft waterwaarden en van al het gekweekt waardoor oa deze variant is ontstaan heeft de kwaliteit ook geen goed gedaan.
Deze vissen happen normaal gesproken in de bodem en filteren zo hun voedsel eruit,zie dat de scherpe glasachtige steentjes in je bak daarvoor niet geschikt zijn.
 
Happen in de bodem doen ze wel de hele tijd!
 
Als je ze echt ziet happen in de bodem zou je er goed aan doen om voor een andere bodem te kiezen, denk aan de fijnste soorten filterzand.
 

Terug
Bovenaan