Wat is er nieuw

Elektronische Watermeter

Danny62

Well-known member
Lid geworden
12 november 2010
Leeftijd
62
Kwam ik teovallig tegen op het interslet :sorry:

Niet de bedoeling reclame te maken! Maar mss interessant voor ons aquarianen?

AquaTesterPro (van merk x)

De AquaTesterPro meet in slechts een paar seconden de belangrijkste waterwaarden. Kennis van de waterkwaliteit is belangrijk, zeker bij het houden van vissen en planten. Met deze elektronische watermeter kun je vaak en eenvoudig de waterkwaliteit controleren.

De digitale testresultaten zijn zeer nauwkeurig en kunnen via bluetooth worden verzonden naar je smartphone of tablet. De AquaTesterPro app gebruikt de waardes voor een complete diagnose en historie van het water. Vervolgens krijg je slimme verbetertips van "merk x" om de waterkwaliteit op peil te houden en eventuele problemen te voorkomen.

• De AquaTesterPro met zoet water indicators van Velda meet in slechts een paar seconden de belangrijkste waterwaarden van vijver- en aquariumwater, maar bijvoorbeeld ook van oppervlakte- en grondwater. pH, GH, KH, TA, NO2, NO3, Cl2 en CO2.
  • Ook verkrijgbaar: Indicators voor het testen van PO4 (fosfaat) en NH3/4 (ammoniak/ammonium).
  • Afmetingen Product: 124 x 64 x 34 mm
  • Exclusief 3 x AAA batterijen
Ben benieuwd naar de ervaringen

De TA is niet iets wat wij in het aqua meten, dat is meer voor het zwembad.
Verder werkt het met strips zo te zien, dan haak ik al af.

Ik ben het met Raoul eens en vaak zijn de strips ook al niet zo goedkoop en vooral niet zo erg betrouwbaar. Datzelfde heb je dacht ik ook met de Pro Scan van JBL.

Ik kwam het toestel toevallig tegen op het net. Wou het gewoon delen!

Kwam ik teovallig tegen op het interslet :sorry:

Niet de bedoeling reclame te maken! Maar mss interessant voor ons aquarianen?

AquaTesterPro (van merk x)

De AquaTesterPro meet in slechts een paar seconden de belangrijkste waterwaarden. Kennis van de waterkwaliteit is belangrijk, zeker bij het houden van vissen en planten. Met deze elektronische watermeter kun je vaak en eenvoudig de waterkwaliteit controleren.

De digitale testresultaten zijn zeer nauwkeurig en kunnen via bluetooth worden verzonden naar je smartphone of tablet. De AquaTesterPro app gebruikt de waardes voor een complete diagnose en historie van het water. Vervolgens krijg je slimme verbetertips van "merk x" om de waterkwaliteit op peil te houden en eventuele problemen te voorkomen.

• De AquaTesterPro met zoet water indicators van Velda meet in slechts een paar seconden de belangrijkste waterwaarden van vijver- en aquariumwater, maar bijvoorbeeld ook van oppervlakte- en grondwater. pH, GH, KH, TA, NO2, NO3, Cl2 en CO2.
  • Ook verkrijgbaar: Indicators voor het testen van PO4 (fosfaat) en NH3/4 (ammoniak/ammonium).
  • Afmetingen Product: 124 x 64 x 34 mm
  • Exclusief 3 x AAA batterijen
Ben benieuwd naar de ervaringen

Die dingetje werkt met strips die je in het water doopt. De tester kijkt dan naar de kleur en bepaalt op die wijze de waarde. Eigenlijk niet zoveel nieuws, lijkt wel wat op het JBL principe. Zij werken met een app op je telefoon. Ik zou het houden bij een druppeltest!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan