Wat is er nieuw

elite filter maakt geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter steffienie
  • Startdatum Startdatum
S

steffienie

Guest
hallo 🙂

Ik heb een elite filter mini a130 in mn bak hangen en hij maakt ontzettend veel herrie...

Ik had dit al eens eerder toen heb ik het sponsje dat erinzit schoon gemaakt en toen was het weer ok.

Nu dus niet 🙁 ik heb ook het motortje en het blaasstukje schoongemaakt en het mini sponsje dat aan het einde van het slangetje (waarvan ik het nut niet weet) uitgeknepen...

Hij maakt geen herrie op het droge pas als hij in de bak zit...

Ik wil hem niet uitzetten ben net zo trots op mn bakje en als de dood dat mn visjes dood gaan maar ik krijg er aardig koppijn van
 
Dan moet je hem achterover houden.
kan de lucht eruit.

Is dan zeker een klein bakje,met dit filtertje.

Sponsje in beetje aquawater uitknijpen,he.
 
Na de hele nacht herrie maken is het vanzelf opgehouden. Ik heb wel een kleine bak ja 40cm bij 25 is de voorkant ongeveer. Het sponsje had ik schoongemaakt onder de kraan :s
 
Sponsjes schoonmaken onder de kraan is nooit zo verstandig,grote kans dat nu de bacteri�n dood zijn.
Door het kleine formaat van het bakje is het zo uit balans en zullen je visjes niet fijn gaan vinden.
 
Na de hele nacht herrie maken is het vanzelf opgehouden. Ik heb wel een kleine bak ja 40cm bij 25 is de voorkant ongeveer. Het sponsje had ik schoongemaakt onder de kraan :s
 
Ja,dan zit er nog LUCHT in.
Had ik al verteld.


En dat sponsje, in he luchtslangetje is om de snelheid van lucht wat af te remmen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan