Wat is er nieuw

Emers kweken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Marjon888
  • Startdatum Startdatum
M

Marjon888

Guest
hydro.jpg
[/url]

Deze moerasplant heb ik emers in een 1.20 bak gekweekt. Hij groeit drie keer zo snel dan onderwater. Zitten ook kleine bloemetjes aan.🙂
Het is een Hydrocotyle.

Leuk dat het lukt zeg.

Stuur maar wat naar mij 😀 🙄 :smitten:

Dank je, jessicapilon. Helaas heb ik slechte ervaring met opsturen Bettafish, maar ophalen kan altijd als je een ritje naar Hoorn wilt maken...;-)

Waarom de foto zo klein is,is me een raadsel, op m'n laptop heeft hij een normale grootte....Iemand een tip?

Nou, ik niet ,hoor.
Stuur al jaren,hier op het forum.
Kwestie van goed inpakken.

Leuk plantje, Waternavel.

Vleesschaaltje kun je gebruiken met wat vochtige keukenrol erin en dan huishoudfolie eromheen. In een envelop en klaar is kees. Die schaaltjes van 1 a 2cm zijn er ideaal voor. Je kan ze op de goede hoogte knippen als je dat wil.

jessicapilon zei:
Vleesschaaltje kun je gebruiken met wat vochtige keukenrol erin en dan huishoudfolie eromheen. In een envelop en klaar is kees. Die schaaltjes van 1 a 2cm zijn er ideaal voor. Je kan ze op de goede hoogte knippen als je dat wil.

:thumbs:

Ja, dat weet ik. Het probleem was dat ik de verzendkosten vergoed zou krijgen maar ik heb geen cent gezien, vandaar is het exit planten versturen....Moet wel leuk blijven...

Eerst op je rekening laten storten.
, Gezien?? dan versturen.

hydrocotyle.jpg
zo beter...

Lijken wel moestuin groenten ipv aquarium plantjes 😀

Ja, braziliaanse klimop is dat toch? In mn oude hillstream had ik dat ook boven water, groeit erg snel idd.

glosso.jpg

Glosso. Lastig plantje onder water, heeft veel co2 nodig, maar des te beter doet hij het op het droge.

echinodorus.jpg

En als laatste een Echinodorus. Ook dankbaar boven water.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan