Nou het duurt niet lang dan heb je een hele volksstam lopen 

Ja dat las ik ook! Ik schrok ervan. Dacht direct al dat kan niet veel goeds zijn. Blij dat ik hem makkelijk te pakken kon krijgen. Bijzonder wat er allemaal mee kan liften op de plantjes die je koopt.. blijft bijzonder allemaal.Goed dat die eruit is want dat is gespuis.
Slim!! Leer voor de volgende keer. Thanks voor de tip. Wat ik me nou nog wel afvraag. Wanneer begin ik met voeren? Want de garnaaltjes hebben nu nog heel veel op te ruimen. Doe ik dat zodra de visjes een dezer dagen komen of nu ook al?Ik week ze ook altijd 5 dagen in een emmer bij garnalen ivm eventueel gif al is die kans niet zo groot tegenwoordig maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Dat kan vaak prima echter heb ik maar 2 stukjes mos in de bak en dan is er weinig afval van planten.Garnalen krijgen bij mij ongeveer 1x per maand een shrimpstick, verder leven ze van plantafval.
Ze blijven nogsteeds vermenigvuldigen, dus zo slecht zal het er niet voor zijn
Ik heb er wel wat meer spul in zitten. Dus daar redden ze zich wel mee. 🙂. We shall see. De tijd zal het leren. 😬Dat kan vaak prima echter heb ik maar 2 stukjes mos in de bak en dan is er weinig afval van planten.
Ieder zijn ding. ☺️ het is een mooie schuilplaats voor de kleintjes mochten die komen 🙂 de garnalen maken er leuk gebruik van als “place to be”Leuk om te zien al ben ik niet zo n fan van bouwwerken in de bak![]()
Ik zie dit bericht nu pas! Heb het direct aangepast!Leuk bakje geworden zo!
Ik zie je verwarmingselement helemaal onder water, dat vinden ze niet allemaal even leuk. Zelf probeer ik de dop met de draaiknop altijd boven water te houden.
Staat meestal ook ergens op je verwarming dat hij maximaal tot daar het water in mag
Want? De andere 5 guppen mankeren helemaal niets. En ten tijde van het aanschaffen waren ze allemaal springlevend.Ik denk dat je een winkel gevonden hebt waar je maar beter niet meer voor vis kan shoppen
Hoe staat het met nh3 en no2?
Kan best wel een piekje zijn.
Geen gekke vraag hoor! https://aquainfo.nl/pijnloos-doden-van-zieke-vissen/Is er een humane manier om hem eventueel uit zijn lijden te verlossen? Of stel ik nu een domme vraag?
Wow… wat hebben sommige mensen zieke methodes!!Geen gekke vraag hoor! https://aquainfo.nl/pijnloos-doden-van-zieke-vissen/
Ik hou meestal ook het stukje kunstof/rubber boven water maar volgens mij staat er altijd een minimale waterniveau op om oververhitting te voorkomen.Leuk bakje geworden zo!
Ik zie je verwarmingselement helemaal onder water, dat vinden ze niet allemaal even leuk. Zelf probeer ik de dop met de draaiknop altijd boven water te houden.
Staat meestal ook ergens op je verwarming dat hij maximaal tot daar het water in mag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.