RensY Well-known member Lid geworden 27 oktober 2022 Berichten 689 Leeftijd 33 29 oktober 2022 #1 Heeft iemand een idee wat dit is? Ik dacht een slakkeneitje, maar mijn bak is nog aan het indraaien en ik heb nog geen slak gezien. Bijlagen 20221029_120110.jpg 74.2 KB · Weergaven: 87
Heeft iemand een idee wat dit is? Ik dacht een slakkeneitje, maar mijn bak is nog aan het indraaien en ik heb nog geen slak gezien.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,697 Leeftijd 59 Locatie Groningen 29 oktober 2022 #2 Ik denk een kapslakje en als je voelt en het voelt echt hard aan dan zal het denk ik een kapslakje zijn.
Ik denk een kapslakje en als je voelt en het voelt echt hard aan dan zal het denk ik een kapslakje zijn.
Topicstarter Topicstarter RensY Well-known member Lid geworden 27 oktober 2022 Berichten 689 Leeftijd 33 29 oktober 2022 #3 jessicapilon zei: Ik denk een kapslakje en als je voelt en het voelt echt hard aan dan zal het denk ik een kapslakje zijn. Klik om te vergroten... Voelt inderdaad hard aan, heb er nu 3 verwijderd en er zit een zogenaamd hard "kapje" overheen, dus ik denk dat je gelijk hebt, bedankt.
jessicapilon zei: Ik denk een kapslakje en als je voelt en het voelt echt hard aan dan zal het denk ik een kapslakje zijn. Klik om te vergroten... Voelt inderdaad hard aan, heb er nu 3 verwijderd en er zit een zogenaamd hard "kapje" overheen, dus ik denk dat je gelijk hebt, bedankt.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,697 Leeftijd 59 Locatie Groningen 29 oktober 2022 #4 Ze kunnen geen kwaad en ik heb ze ook gehad en opeens waren ze ook weer weg/dood.
Topicstarter Topicstarter RensY Well-known member Lid geworden 27 oktober 2022 Berichten 689 Leeftijd 33 29 oktober 2022 #5 jessicapilon zei: Ze kunnen geen kwaad en ik heb ze ook gehad en opeens waren ze ook weer weg/dood. Klik om te vergroten... Haha okee! Ik moet nog even wennen aan ongenode gasten in m'n aquarium...
jessicapilon zei: Ze kunnen geen kwaad en ik heb ze ook gehad en opeens waren ze ook weer weg/dood. Klik om te vergroten... Haha okee! Ik moet nog even wennen aan ongenode gasten in m'n aquarium...
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,697 Leeftijd 59 Locatie Groningen 29 oktober 2022 #6 Vaak krijg je zoiets mee via de planten en daar ontkom je niet aan tenzij je invitro planten koopt.