1. Bezoekt u ook even onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?
    Ontzet Notitie

Enschede (NL) - Veldhuis

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Martijn M, 25 aug 2010.

View Users: View Users
  1. MaestroCygni

MaestroCygni

Lid geworden:
    6 mei 2015
    Weer een goede ervaring met veldhuis! Ik had dinsdag een paar dingen besteld, waaronder een pvc buis van 1 meter. De buis was (mogelijk door de verzending) aan een van de uiteinden afgebroken, en er zat een scheur in van zo'n 8 cm. Vandaag gelijk gebeld en er is nu nog een buis onderweg, die morgen al binnen komt! Ik mocht de kapotte buis ook houden (ook wel logisch, de buis is 2 euro waard en verzenden kost minstens 6 euro).

2. Ferry Heibrink

Ferry Heibrink

Lid geworden:
    17 mei 2015
    Vandaag toch een slechte ervaring met Veldhuis gehad. Ze gebruiken nog steeds hetzelfde smoesje om klanten geen geld terug te geven, zelfs niet als ze ZELF een fout hebben gemaakt.
    Ik was (ben) er best boos over, vandaar dat ik het van me af heb geschreven. Mij zien ze er niet meer terug.

Ga hem niet helemaal hier plakken, dus is hier te lezen: https://nl.trustpilot.com/reviews/58f25c0af32d0d0a9cd7b757

3. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    heb je verhaal gelezen
    zo zeg die zijn kortzichtig bezig
    zeer domme zet
    en wel vreemd want heb zelf al meerdere keren wat besteld wat achteraf niet goed of niet passte
    kreeg gewoon mijn geld terug gestort
    was dan wel via de webshop maar kan me niet voorstellen dat ze er twee beleids-regels er op na houden wat dit betreft

4. Ferry Heibrink

Ferry Heibrink

Lid geworden:
    17 mei 2015
    Dat doen ze dus wel. Via de website heb je te maken met de wet koop op afstand. In de winkel flikken ze dit soort geintjes, en daar moet je bij mij niet mee aankomen.

5. MaestroCygni

MaestroCygni

Lid geworden:
    6 mei 2015
    Dat ze geen geld terug geven maar een ander artikel van dezelfde waarde laten uitzoeken heb ik bij meerdere winkels gehoord, maar dat ze bij een EIGEN fout geen geld terug willen geven vind ik ook heel raar.
    Dat is ook de reden waarom ik eerst zelf research doe en daarna, als ik tussen een paar artikelen twijfel, laat ik me door de winkelmedewerker adviseren.

6. Lecturer in Recent Runes

Lecturer in Recent Runes

Lid geworden:
    27 nov 2011
    Vandaag ook eens geweest en ik vond het, eerlijk gezegd, nogal tegenvallen. Op het gebied van techniek en decoratie is er wel veel en de showbakken zijn mooi, maar ik vond de info bij de verkoopbakken van vis en planten slecht/afwezig. Ook de collectie vis viel me wat tegen en de verkoopbakken zien er bij mijn vaste lfs een stuk beter uit.

Let wel, over de webshop van Veldhuis ben ik erg enthousiast en misschien waren mijn verwachtingen daardoor wat te hoog gespannen. En die showbak met maanvissen is wel heeeeeel erg gaaf....

7. SpiderGoddess

SpiderGoddess

Lid geworden:
    31 mrt 2013
    Wij komen niet meer bij Veldhuis. De prijs is vaak te hoog en het advies wat we vaak kregen, klopte voor geen meter. Start je met een zee aquarium, heb je al aardig in gelezen. Zit je toch nog met een paar kleine vraagjes omdat het niet duidelijk is. Kregen we als antwoord. Lees je maar in. Eh pardon ... Dat hebben we gedaan alleen we snappen iets niet. Weer het antwoord lees je maar eerst even in. En niet te vergeten hebben we 2 keer brand gehad omdat we hun advies opvolgde met de ledlampen die we hadden gekocht bij ze.

Maar ik moet wel zeggen, als je de juiste persoon te pakken kan krijgen. Dan gaat er wel een hele wereld open. Die weten namelijk wel waar ze het over hebben en kunnen ook duidelijk en goed advies geven.

8. MauriceB

MauriceB

Lid geworden:
    26 mei 2013
    jammer is dat bij hen , ze zitten hier vlakbij maar erg graag ga ik er niet heen, waar je soms personeel moet wegsturen omdat je ff wil kijken moet je hier vaak mensen zoeken om je te helpen.
    wat ze online hebben staan aan vissen kunnen ze vaak niet aankomen.
    het is wel een mooie winkel met een groot assortiment, daarom ook jammer dat ze er niet meer uithalen.
    dat heb ik ze ook al wel eens gezegd, vind dat je niet alleen moet klagen maar er ook wat aan moet doen.

9. A.Slak

A.Slak

Lid geworden:
    17 jul 2012
    Even mijn bericht aangepast, want ik wil geen persoonlijke vraag stellen. Ik kan enkel mijn ervaring delen over het versturen van vissen. Hier waren ze niet beschikbaar, dus ik heb via de website besteld. Ik werd van te voren gebeld wanneer ze werden verzonden (erg fijn) zodat ik thuis zou zijn. Verzending duur, maar betaal ik graag als de vissen goed worden verzonden. Helaas visje overleden en de anderen van zeer matige kwaliteit (gerafelde vinnen en erg mager). Het jammere is dat je levend aankomst garantie hebt. Ik heb foto's gemails (direct) en telefonisch contact gehad (ik zou teruggebeld worden). Na nog een email van mijn kant, niets meer gehoord. Zeer jammer, geen goede ervaring dus.

Laatst bewerkt: 10 mei 2017
  10. benvo

benvo

Lid geworden:
    28 mei 2014
    Helaas, pech met een van mijn JMB balken. Een paar leds vielen uit. Niet stuk, ze flikkerden soms. Maar dit gebeurd altijd na de garantie periode...
    Probleem voorgelegd aan Marco, van Veldhuis Enschede. Er werden geen woorden aan vuilgemaakt; ik kreeg een nieuwe balk mee! Prima geholpen door Harrie.

Dit is dus ook een reden waarom ik alles koop bij dit bedrijf! Klasse service!