1. Bezoekt u onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?

Enschede (NL) - Veldhuis

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Martijn M, 25 aug 2010.

View Users: View Users
  1. biljoenblik

biljoenblik

Lid geworden:
    3 sep 2015
    Vroeger was zeker niet altijd alles beter. Maar vaak kon het niet beter.

Nu kunnen dingen vaak wel beter. Maar wil men teveel poespas eromheen.

Tegenwoordig vernieuwd men om te vernieuwen.

2. Albert.K

Albert.K

Lid geworden:
    4 feb 2013
    Het was eigenlijk grappig bedoelt. Mijn ouders zeiden het vroeger al.
    Wat de reden voor vernieuwing is weet ik niet, maar bedrijven vernieuwen zelfs goed lopende merken of hun eigen bedrijfsnaam, zelfs het forum is vernieuwd en het draait nu toch goed.
    Veldhuis zal er wel een reden voor hebben gehad, kinderziektes zullen ze er echt wel uithalen. Ook zij willen een goede website om hun klanten te behouden.

3. ME86

ME86

Lid geworden:
    12 nov 2017
    Hallo
    Ik zou graag in contact komen met Harry zelf. Weet iemand of hij bereikbaar is via email?
    Groetjes

4. TonHageraats

TonHageraats Beheerder Beheer

Lid geworden:
    30 aug 2011
    harry@aquariaveldhuis.nl

5. ME86

ME86

Lid geworden:
    12 nov 2017
  6. ZooKeY

ZooKeY

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Heeft iemand enig idee of er iets gaande is bij Aquaria Veldhuis?, Ik kom er al jaren en dat gaat altijd goed.

Nu heb ik laatst via de mail 3x 60x30x30 aquariums met voorgeboorde gaten besteld en 12 November in de winkel aanbetaald, levertijd zou +- 10 dagen zijn.

Na 3 weken nog niets gehoord dus heb ik er maar eens achter aan gebeld, 6x gebeld, telkens was er net niet iemand die er over gaat of dat ik de dag erop even terug wilde bellen, de dag erop bel je en dan is er weer wat anders waardoor je nog steeds niets weet.

Uiteindelijk heb ik er op 11 december nog maar eens een mailtje achter aan gestuurd, ook hier geen reactie..

De zondag 17 december erop ben ik min of meer uit frustratie naar Enschede gereden, ik hoorde immers niets..
    In de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan zoals eigenlijk altijd wel, ze gingen het even uitzoeken.
    Een kwartier later hoor ik iemand zeggen, kijk maar even bij de inkomende goederen en ja hoor: een 60x30x30 aquarium maar zonder voorgeboord gat.. :oops:

Nu is het inmiddels weer ruim 2 weken verder, in totaal 7 weken!!, begin ik best verlegen voor ruimte te raken met de jongen en heb ik nog steeds geen aquariums :'(

7. robru

robru

Lid geworden:
    28 dec 2017
    Das mooi balen dan! Maar dan neem je deze bak toch, zit nog geen geen gat in, als het dan meezit blijft het water er ook nog eens inzitten. Dat is met een bak met gaten wel anders...

8. Sanneke80

Sanneke80

Lid geworden:
    6 jan 2016
    Helaas heb ik ook geen goede ervaring opgedaan.

Mijn eheim luchtpomp is kapot, was nog gewoon binnen de garantie.
    Netjes een mail gestuurd, maar geen enkele reactie.

Op een gegeven moment gaan bellen, iedere week opnieuw zou het worden uitgezocht.

Nu nog niet opgelost en de garantie was inmiddels verlopen, dus zelf maar met secondelijm aan de gang gegaan.
    Hij doet het voor nu in elk geval even.

Maar eigenlijk moet dit niet mogen.

9. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    Is inderdaad een beetje apart wat daar gaande is geen reactie op vragen via de mail das natuurlijk not done zeker als het een garantie geval betreft
    Voortaan even een mail aan Eheim zelf sturen zou dat als nog doen trouwens en melden dat hun dealer zicht niet netjes gedraagt.
    For the Netherlands:
    Smulders B.V.
    Burg. Visschersstraat 130
    6235 EM Ulestraten
    Netherlands
    Email:eheimservice@smulders.nl

Gebr. De Boon
    Avelingen West 39 B
    4202 MS Gorinchem
    Netherlands
    Email:info@deboon.nl

10. bderooij

bderooij

Lid geworden:
    22 aug 2014
    Ik vind het zo vreemd, ik heb van Veldhuis altijd binnen een paar dagen antwoord...

11. ZooKeY

ZooKeY

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Haha, had ik de bak maar meegenomen dan had ik tenminste nog wat :D

Het emailcontact voor de bestelling en het bestellen ging verder prima, maar daarna werd het allemaal een stuk moeilijker.

Inmiddels heb ik weer een aantal maal gebeld, ik word er moe van. Ik wil gewoon de aquariums. Morgen probeer ik het nog een keer, als dat nog niet lukt.. weet ik het ook niet meer..:rolleyes:

12. LED-Maniak

LED-Maniak

Lid geworden:
    28 nov 2017
    Veldhuis heeft het heel erg druk. Dat merk je als je op een vrijdag naar binnen loopt. Duurt lang voor je hulp kunt krijgen en het is sterk afhankelijk van de persoon hoe je geholpen wordt. Het excuus is momenteel het "vernieuwde bestelsysteem" dat niet werkt.

13. Sanneke80

Sanneke80

Lid geworden:
    6 jan 2016
    Dat excuus van het vernieuwde bestelsysteem/website/whatever...
    Dat heb ik IETS te vaak gehoord.

Daar zou je je toch beter op kunnen voorbereiden als je zo'n groot bedrijf bent lijkt me.

LED-Maniak vindt dit leuk.
  14. RichD1011

RichD1011

Lid geworden:
    3 dec 2015
    Slap excuus inderdaad, je kan er ff last van hebben maar dit duurt wel erg lang

15. MaestroCygni

MaestroCygni

Lid geworden:
    6 mei 2015
    Klopt, dit is misschien al een paar jaar gaande...
    En, al hadden ze het zo druk: ze hebben wel tijd voor onbelangrijke vragen zoals die van mij, maar niet voor de belangrijkere vragen (over garantie, kapotte producten, etc.).

Maar goed, ik probeer Veldhuis nu te vermijden. De nieuwe website vind ik nog te traag en onoverzichtelijk.

16. Fozzy

Fozzy

Lid geworden:
    3 jan 2009
    Mijn vertrouwen in deze winkel gaat ook hard onderuit als het om service, mail beantwoorden gaat zeg.
    Zondag gemailt over een bak die ik zoek. Gister nog een keer een mailtje naar de klantenservice met dezelfde vraag.
    Je raadt het al. Ik heb nog steeds geen antwoord. Heb toch het idee dat ze te groot gaan worden OF ze hebben te weinig personeel in dienst. Zet er dan eentje apart op de klantenservice. Die verdient zich vast wel weer terug. Dan heb je tenminste sneller antwoord en kun je zaken doen. Mes snijdt aan twee kanten. Nu lopen de klanten weg naar een ander die wel sneller antwoord geeft en schakelen kan.

17. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Vroeger reageerde die meneer Veldhuis hier zelf nog weleens maar tegenwoordig ook niet meer.

18. robru

robru

Lid geworden:
    28 dec 2017
    Ik heb wel goede ervaringen met deze winkel. Maar inderdaad, je moet als winkel (webshop) wel mee groeien met de markt. En als je dan ook nog eens heel veel klandizie hebt en te weinig personeel hebt groeit het werk je al gauw boven het hoofd.

19. Nigel

Nigel

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Antwoorden van mails is idd niet altijd even goed. Zelf laatst in de winkel geweest. Zag er super uit en wat een aanbod van hardscape. Vooral het spiderwood wauw!
    Kwam zelfs een lid tegen van het forum hier. Leuke ervaring!

Ruben01 vindt dit leuk.
  20. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    Daarbij komt ook dat de website 1 groot drama is zoekfunctie werkt niet goed
    De oude site werkte dan wel traag op zijn tijd maar toch nog stukken beter als de nieuwe.
    Net maar wat artikelen via een andere site besteld die ik vroeger hier vandaan haalde
    Gemiste kans veldhuis

21. Sanneke80

Sanneke80

Lid geworden:
    6 jan 2016
    Dat klopt idd! Dan werd er direct actie ondernomen om het eventuele meningsverschil of misverstand alsnog op te lossen.

22. bderooij

bderooij

Lid geworden:
    22 aug 2014
    De truc met mails sturen: Je moet naar de persoon direct mailen. Ik weet niet wat er met de algemene mailboxen aan de hand is, maar die doen het voor geen meter. Als je een persoon direct aanschrijft (voornaam@veldhuis.nl) heb je meestal heel snel antwoord.

Ruben01 en robru vinden dit leuk.
  23. LED-Maniak

LED-Maniak

Lid geworden:
    28 nov 2017
    Misschien is het tijd dat Veldhuis eens hun management prioriteiten op een rij stelt of op zijn minst hun medewerkers een training klantgerichtheid geeft.

Afgelopen week voelde ik mij zó ongewenst in die winkel. Heb een kwartier bij de schappen staan zoeken. Drie man was niets aan het doen(in ieder geval niet met een klant), niemand die op je afstapt of hallo zegt als je binnen komt. Uiteindelijk na een kwartier zelf iemand aangeschoten. Wat ik zocht stond op voorraad op de website, nergens te vinden in de winkel. Volgens de medewerker had ik pech en dat was het enige antwoord dat ik kon krijgen.

Meerdere keren moeten aandringen met vragen wanneer het dan wel leverbaar is, wat de levertijd is, of ik het kon bestellen/reserveren. Er kwam gewoon niets uit. Als je iets wilt verkopen dan zijn dat de dingen die je als eerste gaat opzoeken voor de klant. Vervolgens een andere collega gekregen maar ook die klonk niet alsof hij er zin in had. Uiteindelijk bleek het product heel ergens anders te liggen en heb ik het toch meegekregen.

Omdat ik het zat was ben ik maar naar de waterlelie gegaan voor mijn andere aankopen. Direct werd vriendelijk hallo gezegd en voor ik het wist stonden er twee mensen klaar om mij te helpen. Ze zijn iets duurder, maar staan tenminste voor je klaar..

Veldhuis: alleen in uiterste noodzaak.

bderooij vindt dit leuk.