1. Bezoekt u onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?

Enschede (NL) - Veldhuis

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Martijn M, 25 aug 2010.

View Users: View Users
  1. biljoenblik

    biljoenblik

    Lid geworden:
    3 sep 2015
    Berichten:
    4.738
    Locatie:
    Hoogerheide
    Vroeger was zeker niet altijd alles beter. Maar vaak kon het niet beter.

    Nu kunnen dingen vaak wel beter. Maar wil men teveel poespas eromheen.

    Tegenwoordig vernieuwd men om te vernieuwen.
     
  2. Albert.K

    Albert.K

    Lid geworden:
    4 feb 2013
    Berichten:
    641
    Het was eigenlijk grappig bedoelt. Mijn ouders zeiden het vroeger al.
    Wat de reden voor vernieuwing is weet ik niet, maar bedrijven vernieuwen zelfs goed lopende merken of hun eigen bedrijfsnaam, zelfs het forum is vernieuwd en het draait nu toch goed.
    Veldhuis zal er wel een reden voor hebben gehad, kinderziektes zullen ze er echt wel uithalen. Ook zij willen een goede website om hun klanten te behouden.
     
  3. ME86

    ME86

    Lid geworden:
    12 nov 2017
    Berichten:
    91
    Hallo
    Ik zou graag in contact komen met Harry zelf. Weet iemand of hij bereikbaar is via email?
    Groetjes
     
  4. TonHageraats

    TonHageraats Beheerder Beheer

    Lid geworden:
    30 aug 2011
    Berichten:
    8.460
    Locatie:
    Hoogkarspel
    harry@aquariaveldhuis.nl
     
  5. ME86

    ME86

    Lid geworden:
    12 nov 2017
    Berichten:
    91
  6. ZooKeY

    ZooKeY

    Lid geworden:
    3 feb 2006
    Berichten:
    261
    Locatie:
    Deventer
    Heeft iemand enig idee of er iets gaande is bij Aquaria Veldhuis?, Ik kom er al jaren en dat gaat altijd goed.

    Nu heb ik laatst via de mail 3x 60x30x30 aquariums met voorgeboorde gaten besteld en 12 November in de winkel aanbetaald, levertijd zou +- 10 dagen zijn.

    Na 3 weken nog niets gehoord dus heb ik er maar eens achter aan gebeld, 6x gebeld, telkens was er net niet iemand die er over gaat of dat ik de dag erop even terug wilde bellen, de dag erop bel je en dan is er weer wat anders waardoor je nog steeds niets weet.

    Uiteindelijk heb ik er op 11 december nog maar eens een mailtje achter aan gestuurd, ook hier geen reactie..

    De zondag 17 december erop ben ik min of meer uit frustratie naar Enschede gereden, ik hoorde immers niets..
    In de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan zoals eigenlijk altijd wel, ze gingen het even uitzoeken.
    Een kwartier later hoor ik iemand zeggen, kijk maar even bij de inkomende goederen en ja hoor: een 60x30x30 aquarium maar zonder voorgeboord gat.. :oops:

    Nu is het inmiddels weer ruim 2 weken verder, in totaal 7 weken!!, begin ik best verlegen voor ruimte te raken met de jongen en heb ik nog steeds geen aquariums :'(
     
  7. robru

    robru

    Lid geworden:
    28 dec 2017
    Berichten:
    986
    Locatie:
    Zwijndrecht, Zuid-Holland
    Das mooi balen dan! Maar dan neem je deze bak toch, zit nog geen geen gat in, als het dan meezit blijft het water er ook nog eens inzitten. Dat is met een bak met gaten wel anders...
     
  8. Sanneke80

    Sanneke80

    Lid geworden:
    6 jan 2016
    Berichten:
    4.362
    Locatie:
    Den Bosch
    Helaas heb ik ook geen goede ervaring opgedaan.

    Mijn eheim luchtpomp is kapot, was nog gewoon binnen de garantie.
    Netjes een mail gestuurd, maar geen enkele reactie.

    Op een gegeven moment gaan bellen, iedere week opnieuw zou het worden uitgezocht.

    Nu nog niet opgelost en de garantie was inmiddels verlopen, dus zelf maar met secondelijm aan de gang gegaan.
    Hij doet het voor nu in elk geval even.

    Maar eigenlijk moet dit niet mogen.
     
  9. flipper34

    flipper34

    Lid geworden:
    9 mei 2013
    Berichten:
    2.776
    Locatie:
    Andijk
    Is inderdaad een beetje apart wat daar gaande is geen reactie op vragen via de mail das natuurlijk not done zeker als het een garantie geval betreft
    Voortaan even een mail aan Eheim zelf sturen zou dat als nog doen trouwens en melden dat hun dealer zicht niet netjes gedraagt.
    For the Netherlands:
    Smulders B.V.
    Burg. Visschersstraat 130
    6235 EM Ulestraten
    Netherlands
    Email:eheimservice@smulders.nl

    Gebr. De Boon
    Avelingen West 39 B
    4202 MS Gorinchem
    Netherlands
    Email:info@deboon.nl
     
  10. bderooij

    bderooij

    Lid geworden:
    22 aug 2014
    Berichten:
    3.308
    Locatie:
    Enschede
    Ik vind het zo vreemd, ik heb van Veldhuis altijd binnen een paar dagen antwoord...
     
  11. ZooKeY

    ZooKeY

    Lid geworden:
    3 feb 2006
    Berichten:
    261
    Locatie:
    Deventer
    Haha, had ik de bak maar meegenomen dan had ik tenminste nog wat :D

    Het emailcontact voor de bestelling en het bestellen ging verder prima, maar daarna werd het allemaal een stuk moeilijker.

    Inmiddels heb ik weer een aantal maal gebeld, ik word er moe van. Ik wil gewoon de aquariums. Morgen probeer ik het nog een keer, als dat nog niet lukt.. weet ik het ook niet meer..:rolleyes:
     
  12. LED-Maniak

    LED-Maniak

    Lid geworden:
    28 nov 2017
    Berichten:
    38
    Veldhuis heeft het heel erg druk. Dat merk je als je op een vrijdag naar binnen loopt. Duurt lang voor je hulp kunt krijgen en het is sterk afhankelijk van de persoon hoe je geholpen wordt. Het excuus is momenteel het "vernieuwde bestelsysteem" dat niet werkt.
     
  13. Sanneke80

    Sanneke80

    Lid geworden:
    6 jan 2016
    Berichten:
    4.362
    Locatie:
    Den Bosch
    Dat excuus van het vernieuwde bestelsysteem/website/whatever...
    Dat heb ik IETS te vaak gehoord.

    Daar zou je je toch beter op kunnen voorbereiden als je zo'n groot bedrijf bent lijkt me.
     
    LED-Maniak vindt dit leuk.
  14. RichD1011

    RichD1011

    Lid geworden:
    3 dec 2015
    Berichten:
    4.404
    Locatie:
    Driebergen
    Slap excuus inderdaad, je kan er ff last van hebben maar dit duurt wel erg lang
     
  15. MaestroCygni

    MaestroCygni

    Lid geworden:
    6 mei 2015
    Berichten:
    3.045
    Locatie:
    Appingedam, (Groningen)
    Klopt, dit is misschien al een paar jaar gaande...
    En, al hadden ze het zo druk: ze hebben wel tijd voor onbelangrijke vragen zoals die van mij, maar niet voor de belangrijkere vragen (over garantie, kapotte producten, etc.).

    Maar goed, ik probeer Veldhuis nu te vermijden. De nieuwe website vind ik nog te traag en onoverzichtelijk.
     
  16. Fozzy

    Fozzy

    Lid geworden:
    3 jan 2009
    Berichten:
    15.960
    Locatie:
    Bergentheim - Overijssel
    Mijn vertrouwen in deze winkel gaat ook hard onderuit als het om service, mail beantwoorden gaat zeg.
    Zondag gemailt over een bak die ik zoek. Gister nog een keer een mailtje naar de klantenservice met dezelfde vraag.
    Je raadt het al. Ik heb nog steeds geen antwoord. Heb toch het idee dat ze te groot gaan worden OF ze hebben te weinig personeel in dienst. Zet er dan eentje apart op de klantenservice. Die verdient zich vast wel weer terug. Dan heb je tenminste sneller antwoord en kun je zaken doen. Mes snijdt aan twee kanten. Nu lopen de klanten weg naar een ander die wel sneller antwoord geeft en schakelen kan.
     
  17. Seabait

    Seabait

    Lid geworden:
    11 dec 2011
    Berichten:
    40.077
    Locatie:
    Middelburg
    Vroeger reageerde die meneer Veldhuis hier zelf nog weleens maar tegenwoordig ook niet meer.
     
  18. robru

    robru

    Lid geworden:
    28 dec 2017
    Berichten:
    986
    Locatie:
    Zwijndrecht, Zuid-Holland
    Ik heb wel goede ervaringen met deze winkel. Maar inderdaad, je moet als winkel (webshop) wel mee groeien met de markt. En als je dan ook nog eens heel veel klandizie hebt en te weinig personeel hebt groeit het werk je al gauw boven het hoofd.
     
  19. Nigel

    Nigel

    Lid geworden:
    4 jun 2017
    Berichten:
    497
    Antwoorden van mails is idd niet altijd even goed. Zelf laatst in de winkel geweest. Zag er super uit en wat een aanbod van hardscape. Vooral het spiderwood wauw!
    Kwam zelfs een lid tegen van het forum hier. Leuke ervaring!
     
    Ruben01 vindt dit leuk.
  20. flipper34

    flipper34

    Lid geworden:
    9 mei 2013
    Berichten:
    2.776
    Locatie:
    Andijk
    Daarbij komt ook dat de website 1 groot drama is zoekfunctie werkt niet goed
    De oude site werkte dan wel traag op zijn tijd maar toch nog stukken beter als de nieuwe.
    Net maar wat artikelen via een andere site besteld die ik vroeger hier vandaan haalde
    Gemiste kans veldhuis
     
  21. Sanneke80

    Sanneke80

    Lid geworden:
    6 jan 2016
    Berichten:
    4.362
    Locatie:
    Den Bosch
    Dat klopt idd! Dan werd er direct actie ondernomen om het eventuele meningsverschil of misverstand alsnog op te lossen.
     
  22. bderooij

    bderooij

    Lid geworden:
    22 aug 2014
    Berichten:
    3.308
    Locatie:
    Enschede
    De truc met mails sturen: Je moet naar de persoon direct mailen. Ik weet niet wat er met de algemene mailboxen aan de hand is, maar die doen het voor geen meter. Als je een persoon direct aanschrijft (voornaam@veldhuis.nl) heb je meestal heel snel antwoord.
     
    Ruben01 en robru vinden dit leuk.
  23. LED-Maniak

    LED-Maniak

    Lid geworden:
    28 nov 2017
    Berichten:
    38
    Misschien is het tijd dat Veldhuis eens hun management prioriteiten op een rij stelt of op zijn minst hun medewerkers een training klantgerichtheid geeft.

    Afgelopen week voelde ik mij zó ongewenst in die winkel. Heb een kwartier bij de schappen staan zoeken. Drie man was niets aan het doen(in ieder geval niet met een klant), niemand die op je afstapt of hallo zegt als je binnen komt. Uiteindelijk na een kwartier zelf iemand aangeschoten. Wat ik zocht stond op voorraad op de website, nergens te vinden in de winkel. Volgens de medewerker had ik pech en dat was het enige antwoord dat ik kon krijgen.

    Meerdere keren moeten aandringen met vragen wanneer het dan wel leverbaar is, wat de levertijd is, of ik het kon bestellen/reserveren. Er kwam gewoon niets uit. Als je iets wilt verkopen dan zijn dat de dingen die je als eerste gaat opzoeken voor de klant. Vervolgens een andere collega gekregen maar ook die klonk niet alsof hij er zin in had. Uiteindelijk bleek het product heel ergens anders te liggen en heb ik het toch meegekregen.

    Omdat ik het zat was ben ik maar naar de waterlelie gegaan voor mijn andere aankopen. Direct werd vriendelijk hallo gezegd en voor ik het wist stonden er twee mensen klaar om mij te helpen. Ze zijn iets duurder, maar staan tenminste voor je klaar..

    Veldhuis: alleen in uiterste noodzaak.
     
    bderooij vindt dit leuk.